Tuesday, May 1, 2012

Blogspot dah bertukar interface?



Assalamualaikum


Dah lama gila aku tak bukak blog and terkejut sebab interface blogspot dah lain.Serius lain!
New post pon lain.Eh jakun sekejap!
Since when blogspot bertukar ni??Tu la dah lama tak blogging kan.

Rasa macam nak tinggalkan blog usang ni terkontang-kanting tapi sayang sangat dengan blog ni.Sebab blog ni la paling lama dengan aku.Blog ni jugak lah aku dapat jumpa ramai kawan alam maya yang baik2 :)
Dengan blog ni jugak lah aku pernah merasai syoknya dapat BE.

Dengan blog ni jugaklah aku dapat merasa guna domain.So kesimpulannya memang banyak kenangan terindah antara aku dengan blog ni :)

Maybe lepas ni aku akan update bila mood ade :)

Aku tau blog aku tak famous mana,pembaca setia pon mesti tak ada..sob3 :'(


#tacingtiba2

okbai

2 awesome comment's:

Kira Kekuri said...

ada la. hehe~ saya?
siok blog ni, suka dan duka semua ada :))
blog sya masih old interface. huhu

Atiqah Wadiah said...

blh decide wether nk old or new interface..tp dlm masa t'dekat ni,blogspot akan tukar ke new interface..sy pon x bpe sure :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...