Friday, April 13, 2012

Running Man top variety show in korea?


Assalamualaikum


Aku tau sekarang bukan masa untuk anak dara macam aku online tapi aku tetap aku seorang anak dara yang memang tak suka tidur awal.Tapi maybe biler dah kahwin ubah tebiat buruk ni..hehe

Kalau korang nak tau la..tak nak tau takpe aku nak bagitau yang nak tau je *berapa banyak tau daa..ok aku ni bukanlah seorang hard die fans korea tapi minat lah jugak.Takde lah sampai macam mati anak kalau tak dapat bergambar dengan Oppa~ tapi aku layan jugak..kalau dulu aku memang layan We Got Married sebab aku layan Nickhun dengan Victoria tapi sekarang variety show yang aku rasa menarik ialah Running Man.Sila gelak jauh-jauh jangan depan pc okay.Aku tau lah cerita ni lama dah broadcast tapi aku baru je minat.Kalau dulu sebut je Running Man memang takde nafsu tapi kalau We Got Married mata terus berpinar-pinar.Eh ape kena mengena mata dengan telinga =,=

Korea ni memang suka kan buat variety show yang akan melekakan budak melayu macam aku ni.Tapi tengok RM ni boleh buat kita release tension terutamanya siapa yang tengah ambil short course ni..hehe
Gelak kalau tak berdekah-dekah memang tak sah la kan.Aku tengok member aku pon ramai yang dah agree cerita ni best even budak lelaki pon.Susah tau nak jumpa budak lelaki yang minat korea ni.Selalunya kerja kutuk kita kaum yang lemah ni kan (-_-)

Aku harap misi aku untuk mengcopy cat full episode Running Man kat tuyah or syitah tercapai weekend ni.Boleh aku menghabiskan masa layan daripada aku melangut tak tentu pasal :)

Okey masa untuk berhenti membebel.Adik aku kat aku suka bebel.Dermm punya adik =,=

Nite n assalamualaikum

saya melaporkan berita bertipu dari gombak,Washington :)








0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...