Saturday, October 8, 2011

New couple in We Got Married after Khuntoria


Assalamualaikum


Aku memang peminat takdela tegar sangat dengan rancangan realiti korea yang famous amous iaitu We Got Married or lebih dikenali sebagai WGM.Aku jugak merupakan kipas susah mati pasangan couple Khuntoria.Siapa yang rajin singgah blog aku before ni mesti dah lali dengan entry aku pasal couple ni kan..hehe

Goguma couple pon aku suka sebab ade Yong Hwa.Dia memang lelaki yang memenuhi citarasa aku la.Haha berangan jer..puih -,-
Tapi yang membuatkan aku sedih kebelakangan ibarat mandi tak basah bil air tak bayar makan sememangnya kenyang melantak adalah KHUNTORIA COUPLE dah ditamatkan dari WGM.Yela dorang dah lama sangat bercinta dalam WGM tu.So lepas ni dorang boleh la sambung bercinta di luar lokasi yer.Bila lagi aku nak merasa nasi minyak korang.Eh sejak bila orang korea kawen makan nasi minyak -,-

So setiap yang pergi mesti ade penggantinya.Couple terbaru yang menngantikan dorang ialah..jeng..jeng *drum troll*




                                                  LEETEUK     KANG SO-RA


Pergh kali ni kumpulan Super Junior pulak.Harap-harap dorang ni best la bercouple dalam WGM tu.Tak nak la pasif semacam jer,peminat lari lah weyh..haha

First meeting dorang dalam bilik theater yang kosong.Hanya mereka berdua.First meeting macam biasa la malu2 kucing macam khuntoria dulu..lama2 baru lah tunjuk perangai sebenar..haha


p/s: macam dah malas nak layan WGM ni lepas khuntoria dah tamat -,-

4 awesome comment's:

Syukri Mohtar said...

best ke mereka berdua ni?yg perempuan tu cam tak berape feymes sgt punn..

Kira Kekuri said...

aku minat dengan laki dia. hehehe

MiMiEy :) said...

erm, x kenal pon sape pompuan tu.
sy layan taeyeon dgn seohyun wgm je.
khuntoria couple x dpt tgok lagi
huhu

Lyka | Ezura said...

uhuu same la iyka . lepas khuntoria dah habis . dah malas nak tengok wgm . kalau rajin pun ulang balik tgk goguma and khuntoria .. dah takde feel nak tgk ... sob3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...