Monday, June 13, 2011

Most greatful ;)





Assalamualaikum



Setelah dua hari tak boleh online gara-gara broadband tertunggak.Hari ni jugak aku lunaskan pembayaran bil tu.Kalo tak tak leh la aku nak bukak blog kesayangan aku ni..hehe

Anyway hari ni result MUET dah keluar.Oleh kerana pejabat aku tu takleh nak bukak internet selain hal kerja so aku cek guna sms je.Dunia kan dihujung jari je sekarang..hehe..dengan membekalkan sms 20 sen tak sampai 5 minit ade mesej masuk..tweet tweet..tweet tweet..lebih kurang macam tu la bunyik sms aku..hee
Alhamdulillah aku dapat band 3.Tak sangka gak dapat band 3 ni,aku expect 1 or 2 je sebab aku tau tahap kemampuan aku dalam english ni.Maybe time speaking kot aku dapat markah banyak..hehe..syukur banyak2 sebab dapat 1 group yang sporting.Ape ntah nama die tu,sorang tu sebaya aku sorang tu tua setahun dari aku.Dua-dua laki..hehe..teringat balik moment time muet tu..okey2 dah2
Again syukur banyak2 dengan anugerah yang Allah bagi ni.Maybe result aku sem ni tak berapa baik tapi Allah nak gantikan dengan muet ni ;)
Congrats jugak to all my friend myra,mirror,ju,billa,aida,syika..sem depan tak yah pening pikir nak amek muet lagi..hehe



ok nak layan khuntoria episode 50..bye ~ 















0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...