Monday, April 18, 2011

Suke suki aku bersama classmate dengan lecturer



Morning korang..opss dah afternoon la -,-


Aku bukan bangun lambat tau tapi lambat online je..hehe..biasela bangun pagi je takkan terus menghadap lappy kan ;)


Semalam aku janji nak citer pasal event baru2 ni kat gadong ngan classmate aku kan.So aku nak tunaikan janji la ni ;)


Rabu baru2 ni kitorg sekelas plan buat makan2 sikit sempena nak dekat2 cuti sem ni then lepas ni 1 sem tak jumpe sebab practical..huhu sedihnye..then ajak lecturer skali yg mengajar kitorg part 4 ni.Tapi malangnya madam rokiah tak dapat nak hadir sebab ade hal lain.Tapi die still tak lupe kat kitorg and bagi sebijik kek.Sedap woo ;)


Then aku adela buat sikit montage tapi last minit punye pasal so xdela selawa mana.Nak tu buat hal pulak time nak tunjuk kat lecturer.Malu nyah!
Muke lecturer masing2 ceria.Kitorg??Lagi la ceria..walopon esok tu ade 2 test..haha..memang satu kelebihan la kalo study uitm dungun ni.Nk release tension lepak ke pantai.Mesti masyuk punye ;)


Menu kitorg tak banyak pon.Just makan mihun,3 bjik kek,jajan sikit ngan sandwich tapi memang kenyang la sampai tak habis.Kitorg ade gak buat lagu khas untuk lecturer sume.Siap nyanyi dengan penuh perasaan lagi tu ;)
Tapi tak dpt lagi video tu.Okey la layan jela gambar sepanjang event tu berjalan okey...love u bebeh ;)


























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...