Saturday, April 16, 2011

Kesibukan yang melampau



Assalamualaikum..


Wahhh dah lama giler tak menaip kat blog ni.Rindu giler!!!
Asyik menaip esaimen je kan.Tak boleh nak mengarut2..hehe
Ekceli dalam minggu ni memang aku busy giler nak mati la.Macam mati hidup semula la org kata..haha buat hiperbola sikit -,-


Ekceli aku baru je habes menjawab paper MUET tengahari tadi.So memang rasa agak lega la sikit tapi tak boleh nak lega lama2 sebab ade 6 paper lagi yang memanggil2 aku..hahaha..tunggu yer kamu semua ;)


Nak tau tak aku sibuk giler sampai tidur pon tak sampai 6 jam sehari.Ape lagi nak hupdate blog.Kadang2 sempat la bukak dashboard moderate comment tapi memang sorry to say la aku emmang tak sempat langsung nak visit korang balik.Dengan berukben buat hal(padahal tak bayar bil,ni pon baru lepas bayar je -,-) memang susah nak online la.Dok busy pulak buat esaimen ais 300.Memang pecah kepala la dok pikir buat esaimen tu.Then quiz..test berlambak.Memang tiap2 hari busy la org kata,dengan meeting angklung..faccsys :)


Haa selasa baru2 ni aku ade speaking muet.Korang macam mana?Mesti penah rasa kan.Kebetulan pulak aku memang sorang2 je yg kena hari tu.Member aku 2 org kena kat sekolah sains and member aku yg lain dah lepas.Then menapak la sorang2 ke stadium dalam pukul 7.30 pagi.Agak cepat la gak berjalan sebab rasa macam dah terlambat jer 0_0..Then sampai je sana tengok kosong je bilik tu.Time tu wonder gak.Aku tak salah tempat kan.Kot2 la kan.Tak lama tu ade sorang mamat datang kat aku tanya aku amek muet ke.Aku jawab la a'ah.Then kitorang pon agak pelik sebab time tu dah pukul 7 lebih tapi macam takde org je.Sempat jugakla sembang sikit2..hehe..kebetulan lak die ni org kl and rumah die dekat2 ngan aku je.Greenwood jer ;)


Tak lama tu datangla 4 org mamat.Rupenye diorang ni sume budak akaun part 4.Ade gak la yg aku kenal sebab organize dinner gak.Then examiner panggil masuk.Agak lambat gak kitorang start,rupenye kitorang je yg test aritu.Aku sorang je pompuan ngan 5 org laki.Ala-ala boys over flower kan..hahahahaha
Kitorang dibahagi 2 kmpulan.So 3 org 1 group.Dapat lak ngan senior yg aku jumpe first tu ngan arif budak akaun.Pape pon aku syukur sebab dapat kumpulan yg agak best,siap debate2 lagi tu ;) Mule2 tu memang agak cuak la sebab aku sedar english aku memang slow giler.Tapi dengan group yg best camtu hilang terus rasa cuak tu.Agak seronok biler dapat point yg agak senang.Senior tu siap agree ngan point aku lagi tapi arif yg dok bangkang..hahaha memang lawak ahh time tu.Siap aku boleh kata kat examiner tu biler die kata 'okey done!' aku kata..laa dah habis ke??nak cakap lagi boleh tak??hehehe


Lepas habis jawab muet reading,writing ngan listening memang lega ah then pegi menternak lemak kat mcd..hehehe


okey la jap lagi aku citer pasal party yg aku buat ngan budak class aku baru2 ni okeh..bye korang ;)











0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...