Wednesday, July 7, 2010

..::2.11 A.M::..

Wahh..rindu bangat sma aku punye belog.Dah lama tak update tulis entry baru kt sini.Ini semua gara-gara kesibukan aku semenjak daftar part 3 ney.Tapi nak buat macam mana da ney memang rutin student u macam aku.


Sekarang ney aku tengah memerah otak mengarang esei for my younger brother.Adoii,menyusahkan aku je budak ney.Tak pasal-pasal aku lak kene tido lambat buat esei 300 p.p tu beb..banyak siottt.Dahla aku ney bukan reti mengarang sangat.Cukup-cukup makan jela final b.m aku :D


Tadi budak2 junior semua pakat cari senior sebab nak beli buku.Almaklumla,save sikit kalo beli yang second hand.Kalo yang ori tu bapak ah mahal.Kadang-kadang boley mencecah 100 satu buku tu.Tapi lecturer kata jangan kedekut sangat dengan ilmu ney but kite still boleh manage duit kite tu kan..hehe



Actually,aku pun nak cari senior yang boleh jual buku diorang kat aku.Tapi major diorang x nak jual la sebab diorang kate diorang nak gune lagi ntok sem depan :(


****************

Lapar lak perut aku ney.Loker pulak kosong.Naseb la ko :p
Okeh la aku nak sambung balik esei aku yang terbengkalai tadi..nite :D










2 awesome comment's:

FCUTEAM said...

Update lah blog selalu.. ^__^ baru best ^__^





Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wuhuuuu..xsangke aiz rajin usha blog sy yg serba kekurangan ney..:D
nway,mmg nk slalu update tp skrg ney agak ssh ckit la..tp xpe..sy akan try gak curik2 masa..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...