Sunday, July 11, 2010

..::INI CERITA SAYA::..

Salam..
Dah lama rasanye x tulis entry baru..Actually aku kt library ney.Konon-kononla nak cari information for assignment tp curik-curik maen blog :D
Best2..
Kalau kat bilik tu mmg idea nak menulis mmg xde..Tapi kalo kt sini lak mencurah2 idea datang..maybe sebab sini ade aircond kot..member aku kat sebelah ney pulak usha blog SS501..ntah ape yang best pon aku x tahu..


Opss...ade orang nak gune la pc ney..nampaknye aku kena stop dulu la.Kejap lagi ade class lak..
But before i stop i wanna share you  about something happen in my class bel 311 about one hour ago.Kalo korang nak tahu,tadi lecturer bel kitorang tanye la pasal lecturer bel kitorang time sem lepas..So,apelagi dengan semangat kitorang story la tentang SIR RAZLAN..ade yang bad ade yang nice about him..erm..nice??haha


But lastly lecturer kitorang suruh tengok nama bapak die..and tengok2 nama bapak die RAZLAN.aduss,time tue aku dah rasa laen macam jer..tup-tup memang betul SIR RAZLAN tu actually her dad!!! Aku syukur giler la x cakap lebih2 lagi pasal sir tu..Kalo x nahas aku,dahla sir tu aim muka aku..


Okeyla..aku chow dulu..bersambung ke episod ini cerita saya yang akan datang okey ^_^
Salam..

0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...