Friday, June 8, 2012

Pagi ini


Assalamualaikum dan selamat pagi semua :D

Macam pelik je aku update blog pepagi ni kan.Kira setahun sekali la kalau nak dikira.Sekarang ni pon ekceli rasa jugak ngantuk sikit2 yela sebab dah biasa tidur lepas subuh kan =,= (anak dara x guna..haha)
Ingat aku sesaja bangun awal pagi ni.Aku bangun ni sebab....kejap lagi aku nak deting..hihi..dating ngan perempuan la :)

Saja je nak menaip pepagi ni kan,amik berkat katakan.Mak aku cakap kalau bangun pagi ni rezeki senang masuk.Mak aku selalu perli aku susah nak dapat kerja sebab suka tidur lepas subuh,sebab tu la rezeki susah nak masuk.Tokono den =,=

Aku bukan ape,try jugak tak nak tidur lepas subuh tapi apekan dayo den,memalam tidur pon lambek.Kekadang nak dokat subh baru den tidor.Mano taknyo sambong pas subuh tidurnya..haha kan dah speaking nogori pepagi ni =,=

Sekarang ni aku aktif jugak usha2 kerja kat mudah.my.Memang rambang mata oii kerja(macam shopping pulak) tapi problem aku transport..huarghhhh
Nak kena harapkan ehsan daripada adik beradik ataupun ayah aku la kot kalau nak pegi kerja nanti :(
Tu la padahnya taknak amek lesen awal2 =,=

Okey la aku nak pergi siap.Tak sabar nak pergi shopping..yuuhuuu

#pesananpagi

"Kepada anak dara diluar sana,janganlah selalu amalkan tidur lepas subuh nanti susah nak kahwin..hihi(pesanan utk diri sendiri jugak) anak lelaki takpe =,="










0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...