Friday, June 8, 2012

Cerita seorang pengganggur


Assalamualaikum


Setelah sekian lama jari jemari kasar ku ini tidak menari-nari di blog usang ni akhirnya pada malam yang dingin ini walaupun tak hujan tetiba hati terasa mahu menulis.Pergh intro punya la berbasa-basi.Kalau cikgu b.m aku tanda ni confirm dapat A.

Actually pernah jugak terdetik kat hati ni nak stop terus dari berblogging ni.Aku pon selama ni tak pernah kisah pon ade orang nak baca ke tak blog aku ni walaupun aku tau takde pon yang nak baca.Eh cakap macam keling la kau ni =,= Tapi masih ade rasa sayang jugak kat hati ni akan blog ni sebab ni la blog pertama dan terakhir yang pernah hadir dalam hidup aku..cewahh..haha

Alhamdulillah aku sebenarnya sekarang ni sudah bergelar graduan UiTM dan sekarang masih mencari-cari kerja part time or full time sementara intake degree bulan 9 nanti.Setelah 3 tahun berhempas pulas demi mendapatkan segulung diploma akhirnya berbalas jua.Macam-macam pengalaman yang aku dapat since diploma ni.Berpengalaman merasai perasaan repeat paper(tak boleh blah =,=),rasa macam mana amek supp paper sebab bukan semua orang merasa pengalaman repeat paper tau..haha..cuma dapat dean list tak kan rasa la =,=

Seriously bila duduk2 saje kat rumah ni memang terasa rindu suasana time belajar dulu.Awal2 sem aku punya azam confirm nak belajar rajin2 taknak ponteng class tapi naik pertengahan sem azam aku hilang tiba2 =,=
Time nak test ke final baru la rasa menyesal tak study awal2.Tiap2 sem la macam tu =.=
Pejam celik dah umur aku dah 21 ini bermakna aku dah besar ok.Kalau orang barat umur 21 ni la remaja akan dapat kunci kebebasan,tapi bagi aku,aku tak boleh lagi hidup tanpa mak bapak..sob3..Nak kawen apetah lagi,takde lagi perasaan macam tu walaupun terase jeles je tengok member yang sorang2 announce nak kawen tak lama lagi -,-

Ni la kesannye bila dah lama tak menaip banyak benda yang nak diceritakan.Malam ni kena tidur awal dari biasa tau sebab esok nak jenjalan dengan bakal pengantin..hihi
Aku pon dah lama gila tak shopping,part 6 ni langsung tak beli baju baru tau..saving punya pasal :)

okey nite's all


#quoteoftheday
"Life is written in PEN,there's no erasing what you've already written,so keep writing"



dah lama tak tempek gambar selca kat belog..hihi



0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...