Thursday, October 20, 2011

Pejam celik dah hampir 6 bulan praktikal



Assalamualaikum


Pejam celik dah nak dekat setengah tahun aku praktikal kat tabung haji ni.Agak lama bagi student praktikal yang lain sebab selalunya praktikal 3 or 4 bulan jer.Kira aku ni paling lama la sebab 6 bulan.Sampai staff yang uruskan elaun aku tu pelik tengok aku ade kat sini lagi.Dia siap cakap ' Eh ko ni ade lagi kat sini,aku ingat ko dah habes' Haha see betapa lamanya aku kat sini kan.

Ya sangat lah lama sampai aku rasa sayang sangat nak tinggal kan life aku yang baru ni.Kat sini aku punya kawan baru,life baru,suasana baru dan hati baru..hihi
Tapi aku rindu jugak life student aku kat uitm.Oh uitm wait for me.I'm coming 3 weeks from now!! I 'm always miss my member,my classmate yang sememangnya giler2,my lecturer,and also my redang!!Next sem kena jadi NR pulak gara-gara budak destini menyemak kat kolej kitorang..grrrrr

Ok back to my new life :)
Dalam minggu ni memang agak relax sebab jemaah dah ramai yang selamat menjadi tetamu Allah,ade jugak yang datang last2 minit ni buat rayuan.Tapi kami mintak maaf awal2 sekarang ni memang dah penuh.Kesian jugak sebab ade yang datang dari Kedah,Sabah..Kesian tau bukan tak kesian.Tapi apakan daya,aku hanyalah student praktikal -,-

So biler dah relax ni memang lepak jela.Dengan polis bantuan sekali lepak ngan kitorang.Sayang sangat ngan diorang.Tadi pon sakan lah gelak sampai terguling-guling aku atas lantai.Biasalah budak laki ni otak giler2 sikit.Ade je lawak bodoh dorang nak buat.Aku tukang gelak jela..hahaha..Plus pulak dengan kisah cinta kak faizah ngan ruzaimi.Boleh buat drama tu,cinta pandang pertama tu...hahaha

diorang ni memang best lah!

Takde pulak gambar kak faizah nak letak dalam blog ni..huhu



p/s: nanti dah habes praktikal rindu pulak dengan dia :)







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...