Sunday, September 18, 2011

Open house dan open house

Assalamualaikum


Dah nak dekat seminggu aku tak menaip kat blog ni kan.Ade yang rindu tak?teheee :)
Mood nak berblogging tu sape ntah yang curik.Ni baru dia pulangkan balik -,-

Dalam seminggu ni banyak betul jamuan raya kat office aku ni.Seminggu ni memang save la budget aku sebab makan free ajer.Lagipon aku pon tengah kekeringan sebab duit kehabisan akibat membeli sebijik henfon..haha


Mula-mula ade jamuan under tabung haji sendiri.Tabung haji buat open kali ni,sape-sape nak datang pon boleh.Ade jugak pendeposit yang buat urusan kat situ tumpang sekaki.











Banyak gak booth yang tabung haji bukak.Macam-macam ade tapi aku makan sikit je tau.Nak diet la katakan..hehe

Then baru -baru ni pulak jamuan raya under JPM @ jabatan perdana menteri yang diadakan di masjid wilayah.Alaa masjid yang femes sebab ramai artis nikah kat situ.Tak lama lagi Nabil pulak nak nikah kat situ.
Jamuan ni ramai yang join,ade dari JAKIM,IKIM, dan lain-lain.











Makanan dia pon berlambak jugak.Macam-macam ade..menteri yang hadir hari tu ialah Datuk Jamel Khir.Ade jugakla persembahan dari muallaf.Suara diorang sumpah best..hehe..ade jugak persembahan nasyid and u know what dorang sume hensem2..haha itu pasti :)

Actually jamuan ni semua dah lama.Minggu lepas tapi baru je rasa nak update..hehe.Makanan tu semua pon dah selamat masuk ke pusat kumbahan..haha


p/s: esok dah stat keje..malasnye -,-

0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...