Friday, July 29, 2011

Sengalpore lwn Harimau


Assalamualaikum

Aku nak update pasal bola jugak boleh tak?hehe.Kena lah ikuti perkembangan semasa gak tau.Jangan ingat aku tak layan bola semalam.Aku layan woo siap gaduh ngan adik aku suruh bukak bola,sibuk je die tu nak main ps2.Game bola gak tapi watpe tengok die main.Ntah pape je.Baik tengok harimau baham singa,hehe eh bukan la singa dah baham harimau semalam -,-

Walaupun secara realitinye Malaysia dah kalah tapi aku puas hati gak ngan game semalam.Bak kata orang kalah bermaruah.Tak macam orang singapura main.Menang berlakon -,-
Sikit-sikit nak jatuh..ape daa.Aku tabik ngan kunalan ngan safee sali.Dorang jatuh berguling macam ninja saga pon boleh bangun macam biasa sepak bola.Takdela jatuh sikit dah berguling-guling macam tenggiling.Harap badan je besar2 dorang tu.Okey dah mula emosi -,-

Dalam ramai2 pemain Malaysia aku suka Apek main.Dia memang menguasai tiang gol tu bak kata jurucakap kat tv tu..hehe.Mak aku pulak kata tangan dia tu macam besi.Mana taknye memang dia dah macam superman main terbang2 tepis bola.Tak sakit ke badan die tu eh?Aku tengok relax je die landing atas rumput tu macam padang rumput tu katil yang empuk je.hehe..Pape pon lurve u apek.Walaupun ade desas desus mengenai masalah dia ngan elia tunang dia tapi dia memang takde problem langsung kat padang.Macam ni lah orang kata profesional tak mencampurkan hal peribadi ngan hal kerja.Eh main bola tu kerja kan??

Ok back to pemain singapore pulak.Bukan ke dah kutuk kaw2 ke kat atas tu..hihi
Firstly aku tengok pemain sengalpore memang saje je melengah-lengahkan masa.Dah cuak r tu main kat padang ori.Tak macam padang dorang padang palsu -,-
Then aku meluat giler ngan penjaga goal s/pore dahla muka macam amir raja lawak,haha..Padan muka time die mintak stop game kejap sebab kepala dia sakit kononnye takde orang nak layan.Then kene laser sikit dah ngadu.Grr apek takde pon nak ngadu domba macam ko.Cool la beb nak main tu.Kalau nak acting like children baik pegi main futsal kat umah ko sudah..haha (emosi lagi -,-)

Pape pon harimau malaya boleh try 2018 nanti..hehe ntah sempat ke tak kan.Safee sali pon dah bertongkat time tu..hehehe..Okeylah hope lepas ni harimau malaya akan terus mengaum macam dulu2 time Mokhtar Dahari ade..hehe boleh kan??
And congrats to all Malaysian coz berjaya memecahkan rekod stadium penuh dengan korang2 sume.Selalunye confirm stadium kosong je kalau pasukan Malaysia yang lawan tapi kali ni memang full orang.Dalam masa seminggu je habis tiket dijual..ngee~ Aku tengok kat tv 1 je..hihi



semalam balik keje kat lrt ramai pakai baju harimau malaya..majornye lelaki la..hehe..pompuan dok umah main masak2 ;)













3 awesome comment's:

Ayaa said...

mmg byk drama kott sgpore tuh. best actorr. hehe

Far8 budak baik said...

hahahaha kejam gile kau kutok
gol keeper singapore tu kn..
kah3 amir raja lawakk..haha
baru aku pasan..
tapi tu ar kn..
asyik2 rebah macam sotong je..
hahahahahahaha..

mr.D said...

player spore fragile sngat la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...