Friday, July 22, 2011

Group sahabat blogger bertukar nama??



Assalamualaikum


Baru-baru ni aku bukak sahabat blogger punyer group dengan bertujuan nak promote entry la kan.Then aku terkejut yang amat sangat sebab sahabat blogger dah bertukar nama menjadi BLOGGER FRIEND.Dalam hati terpikir jugak,biler masa lak sahabat blogger ni main speaking2 ni.Muet lambat lagi la..haha

Then tengok comment masing-masing sume dok speaking2 plus malay sikit la.Ala-ala rojak buah sikit.Dalam hati tergerak jugak la nak speaking jugakla camni..haha
Yang lawaknya biler speaking tu tak berapa nak jadi seolah-olah ditranslate oleh google translate je..hehe

Rupa-rupanya.............................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
 tipah tertipu la pulak -,-


See rupa-rupanya google chrome da tolong translate tanpa kebenaran aku...haha nyaris aku tertipu ni.Then lepas-lepas tu tiap kali jadi semacam je page yg aku bukak tu terus aku tengok belah atas.Ade kuar macam kat gambar tu tak.Sume habis die translate kan.Camner nak tukar setting eh kat browser GC aku ni?huhu
Tapi seriously kadang-kadang lawak dia translate lebih2 lagi bile comment tu orang kelantan punye ayat.Memang tunggang terbalik la english + klantanese..hehe


just for fun ;)










3 awesome comment's:

Far8 budak baik said...

hahahahahaha
tipah tertipu betol
lahhhh..gigit hidung kau karang..
nasib tak traslate pi
bahasa indon..
ekekekekeke

Salim Harmanain said...

hahaha nasib baik dah disable kan translate.. :P

Anonymous said...

hmm...be careful wit ur add-ons on internet firefox,chrome or whatsoever...kekadang ade yg memang generate virus...so be aware...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...