Wednesday, July 6, 2011

Aku terjebak dunia hacker??


Assalamualaikum

Morning semua..Long time not update my blog.Tau kenapa??hehe..Emm ekceli buat masa sekarang aku tengah mengikuti proses pembelajaran berkaitan dengan dunia hacking dan sebagainya.Class yang aku tengah ikuti ni memang best and fleksibel.Tak yah tension2 nak kene keluar rumah pegi class sebab class ni hanya berjalan difb sahaje!!See kan aku dah kata fleksibel.Hanya bertemankan lappy dan broadband kita boleh dapat ilmu yang kita tak pernah tau pon sebelum ni.Cikgu2 yang ajar pon semua sporting giler.Then dorang ajar step by step.Yela takkan nak jadi lecturer lepas SPM pulak kan.Mesti la kene amek degree dulu..hihi

Cikgu2 aku ni jugak terdiri daripada hacker2 yg berjaya tau.Diorang pernah hack website kerajaan.Diorang semua ni bergabung dalam satu kumpulan iaitu DRAGON FORCE.Mesti pernah dengar kan nama ni??
So tujuan aku masuk group tu bukan semata-mata niat nak hack orang tu nak hack orang ni.Benci sikit je kt orang tu then boom fb die or blog die tapi tujuan aku yang paling utama ialah ingin belajar ilmu IT yg aku takkan dapat di universiti.Cikgu2 kat sana sendiri awal2 dah tekankan tujuan belajar dalam group tu adalah ingin belajar macam mana nak menjaga security fb or website kita daripada digodam oleh pihak yg lain.

And you know what nak hack fb orang memang gampang.Petik jari pon boleh..hehe tapi semalam adela test power sikit then aku jadikan kwn aku sorang ni bahan eksperimen then ade something error..takpe2 belajar dari kesalahan kan.Hari ni nak try lagi..hehe..Aku nak test jela bukan niat pape pon.Kepada member2 blogger aku diluar sana hati2 la kepada sesape yg bagi korang link lain macam tu.Jangan klik tau.Maybe ade muslihat disebaliknya..





Jangan biarkan blog anda diselubungi hacker ;)






1 awesome comment's:

kinn said...

jangan salah guna kan ilmu itu oke? hihi ;)

gara-gara iklan Grapevine =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...