Thursday, June 30, 2011

Pasukan bolasepak Malaysia setaraf pemain luar negara??


Assalamualaikum

Semalam pasukan bola sepak Malaysia sekali lagi mengharumkan nama negara bila menang dengan Taiwan.Kalau korang perasan la sejak kebelakangan ni pasukan bolasepak negara semakin lama semakin menunjukkan taringnye.Dulu sikit pon orang tak pandang dengan pemain bola sepak negara kita ni.Sikit-sikit Man U la,Chelsea la dan sebagainya la.Pasukan Malaysia pandang sebelah mata jer.Yang aku kenal pon aidil zafuan ngan aidil zaquan sebab diorang hensem..hik3

Tapi semenjak dua menjak ni pasukan bola sepak negara memang feymes la nak kata sampai kisah peribadi diorang pon terbongkar.Dengan awek and isteri diorang tumpang feymes sekali..hihi
Sape tak kenal Khairul Fahmi..Safee Sali..cakap sape yg tak kenal sah duduk dalam gua ni.Nak kata duduk bawah tempurung tak muat la pulak kan..hihi..Adik aku siap pesan kat ayah aku 'Ayah tutup jela astro ESPN..jarang dah tengok sekarang lagipon pasukan bola sepak Malaysia pon dah semakin mantap.Sedap sikit nak tengok' Amboii pandai diorang memilih yer..hehe

Pape pon aku tumpang gembira la atas kecemerlangan diorang semua ni yang telah menaikkan nama Malaysia..tak ke bangga namanye tu..hihi

ok bai ;)












1 awesome comment's:

sissyira said...

salam

kenal yang hensom2 je..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...