Monday, May 2, 2011

Menaip di rumah


Assalamualaikum..


Alhamdulillah aku dah selamat sampai ke rumah manis rumah aku petang tadi and ni merupakan entri first yg aku taip dirumah time cuti.Actually nak menaip malam semalam kire last day aku kat dungun sebab kena berpisah ngan dungun selama 6 bulan tapi semalam memang penat kemas barang sampai tertido kat atas katil member aku.Sian die tak tido malam tu..huhu


Dapat je katil memang lupe sume..haha
K.l skang memang musim hujan eh?Baru tau sebab sepanjang duduk dungun memang panazz terik ahh.Sampai malam2 time nak study(study la sgt kan -,-) pon tak selesa.Bahang giler kot.Dah bukak baju pon still rasa kepanasannye..hehe


Result akan kuar dalam 2 minggu je lagi..huhu sangat cuak -,- tapi nak buat camano eh nak cuak pon tak buleh da bak kato pepatoh nasik dah jadi bubur ;)
Wait and see jela..


Aritu kan aku ade citer pasal adik aku eksiden kan.Tadi aku tengok die dah sihat banyak sikit la just jalan still kene gune kerusi roda or tongkat.Best pulak main kerusi roda die sampai kena marah ngan kakak aku..ahh skema la die tu -,-


Okey la episode 44  we got married dah kuar.Aku nak layan jap..buhbye ;) 







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...