Tuesday, May 3, 2011

Garfield di REDANG??



Assalamualaikum..




Korang pernah terpikir tak macam mana rupa korang time tengah tido?Comel ke comot?hehe
Kalo nak tau sangat kan senang je korang rakam je diri sendiri time tengah tido.Jangan rakam time malam2 sudah kang tak pasal terakam benda lain mcm citer paranormal..hehe


Kat sini aku nak share kan gambar aku tido yang comel sangat..ehh silap..kucing la tido -,- mcm mana la boleh salah taip kan
Citer die macam ni satu malam tu aku bersiap2 nak pgi bilik member aku then time kat tangga aku tengok ade sekor kucing ni tido memang nyenyak ahh sampai buat aku tergelak.Dah macam garfield pon ade.Gemuk dowh kucing tu..hahaha





see..comel gilak kan..ni mimpi basah ape kucing ni sampai terkangkang2..hahaha




okbai ;)











3 awesome comment's:

Woofer Storm said...

mimpi basah?agak2 la pika oiiii.heheeee

Kira Kekuri said...

hahahahaha :DDD (terhibur)

Far8 budak baik said...

hahahaha aku tergelak
kau cakap pasal kucing tu..
weh selalu kucing ni tido ikut gaya tuan dy kot..haha =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...