Monday, May 30, 2011

2pm vs f(x)





Assalamualaikum


Entry hari ni aku rasa nak tulis pasal artis korea or dikenali sebagai K-POP.Untuk pengetahuan u'all aku ni salah sorang kipas susah mati k-pop tau.Tapi xdela fanatik mana.Setakat ni aku paling minat kalo gurlz aku suke kumpulan f(x)..unik kan nama kumpulan die.Macam formula addmath time skolah menengah dulu.Yang laki lak aku suke kumpulan 2pm.Aku rasa kat Malaysia ni ramai kot peminat diorang ni sebab satu ketika dulu punye la fanatik kat 2pm ni dioranh menari ramai2 tengah2 kl lagu again.Bertudung ke tak bertudung,mak cik ke anak dara semua menari kot.Habis bergoyang sana sini..hehe..okey stop sampai tu kisah itu yer..

Back to the story..before ni aku memang tak kenal langsung ngan kumpulan f(x) ni sebab diorang ni xdela sefemes SNSD or WONDERGIRL.Aku kenal diorang ni melalui victoria sebab die ni masuk WGM jadi laki bini ngan Nickhun.Siyes cute giler si victoria ni so aku mula minat die and ngan kumpulan die sekali aku follow..haha..Dia ni bukan warga korea tau.Kalo korang tengok betul2 memang x macam korea sangat sebab die ni asal china.So cakap korea pon xberapa fasih la macam aku cakap omputeh..hehe..Semenjak dua menjak ni group f(x) memang meletup2 macam pop corn yg tengah dimasak tu.Aku rasa la ni mungkin tuah victoria masuk WGM and start dari situ peminat suka kat diorang and follow group diorang macam yang aku tengah buat ni..hehe

Group diorang ni lain dari lain sikit sebab nampak ala2 funky gitu.Ade sorang ahli diorang tomboy tau.Hensem gila kot minah tu..hehe..Amber nama nye,asal dari china gak.Skang ni diorang tengah naik meletup2 ngan lagu pinochio and tak lama dulu tu lagu NU ABO.Suke tengok time part victoria angkat kaki ala2 acrobatic tu..hehe..lagu NU ABO tu pon unik gak dengar..try la search kat google tw!!

Now group laki yg aku suke 2pm yer adik2..hehe..Sape tak kenal diorang boleh tengok gambar kat bawah ni okeh.Aku start kenal nickhun ni dari WGM gak.Before ni kenal gitu2 jer.Lepas layan WGM terus terminat nickhun ni...hehe boleh pulak kan..
Nickhun ni pon sumpah cute.Paling suke mata die kot..haha..then dlm wgm memang diorang ni femes ngan pasangan cute.Rasa macam nak kawin je tengok diorang ni..haha
Sweet kot!!

Dalam WGM aritu diorang ade jemput 2pm datang umah diorang.Lawak giler kot time tu sebab ahli2 2pm memang sempoi kot especeli taecyong.Hensem tapi x control macho langsung..terer menari lak tu.Suke tengok die belakon dalam DREAM HIGH.Sape tak tengok lagi aku suggest korang tengok la yer..hehe

okeyla perut aku ni sakit giler,macam tak bagi aku menaip lagi jer,,apelah nasib


bye korang ;)


















5 awesome comment's:

Amelia said...

2pm dgn f(x) tu ape ? lalala~

Mohamadazhan.com said...

macam stlye ja =)

Perodua Myvi 2011 Menggunakan Enjin 1.5L Bakal Dilancarkan (GambarMenarik)

Kira Kekuri said...

at 1st sya ingat amber tuh laki.hahah hensem apa..haha =p

Woofer Storm said...

pika,tak berapa layan benda ni..heheeeee

Lyka | Ezura said...

bestnyeee minat kita sama . name pun sama. umur pun sama . iyka pun kenal f(x) mlalui victoria dlm wgm . sbb dulu mang peminat fanatik nichkhun, punyelaaa nak tau sangat dia married ngn sape, last2 iyka lak yg gile kat bini dia si victoria tuh heeee . vic garang tapi comel .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...