Sunday, May 29, 2011

Perbezaan antara Super Junior dengan Super Junior M


credit to sumber



Assalamualaikum..


Aku rasa ramai dah yang tau super junior M turun putrajaya malam tadi kerana dijemput membuar persembahan  di himpunan 1belia tahun ni.Mula-mula aku memang plan nak pegi but mak aku tak bagi sebab kat situ confim berjuta orang datang and sekali kipas susah mati diorang naik hantu habis la semua orang..ade yang terpijak nanti..hehe
Takpe la ikut cakap mak kan Allah suke..hehe

Aku ade terjumpe gambar performance diorang semalam kat facebook sape ntah and aku tengok ahli die macam tak cukup.Sebab setahu aku diorang ade 13 orang semuanye and nama group diorang pelik sikit.Ade tambah M belakang die.Setahu aku nama group diorang Super Junior je.So dengan bantuan incik gugel dan perasaan ingin tahu aku dapat la jawapan teka-teki aku selama ini..hehe

Rupa-rupanya diorang memang still super junior just diorang pecah2 je.Ni tak bermaksud diorang sume dah berpecah tapi ni maybe untuk kesenangan diorang nak buat performance kot.Kalo ramai sangat nampak serabut lak kan.So diorang pecah2 la..hehe..

Under Super junior ni ade 4 subgroup semuanye.Super Junior M,Super Junior K.R.Y, Super Junior H, and Super Junior T.
  • Super Junior M(mandarin) consists Hangeng(leader), Donghae, Kyuhyun, Ryeowook, Siwon and dua orang lagi member yg bukan dari group suju iaitu Zhou Mi dan Henry.Group ni famous kat Chinese la kebanyakannye.
  • Super Junior K.R.Y (Khuhyun,Ryeowook,Yesung) ni pulak ahli group die 3 orang je yang terdiri daripada nama2 yg dalam kurungan tu.Diorang ni nyanyi lagu balada..
  • Super Junior H (happy) pulak ahli group die Leeteuk(leader), Kangin, Sungmin, Shindong, Eunhyuk, Yesung. Diorang ni nanyi lagu2 ala2 cute and bubbly sikit la..hehe tu yg nama pon happy ;)
  • Super Junior T (trot) consists Leeteuk(leader), Kangin, Sungmin, Shindong, Eunhyuk, and Heechul.Group ni nanyi lagu ala2 trot songs gitu.Aku pon x sure maksud trot tu ape. 
So lepas ni kaji slidik and temubual SUJU(ok ni tipu -,-) tau lah aku bahawa SUPER JUNIOR ni ade 4 subgroup sumenye.Ekceli aku x minat sangat SUJU ni just minat gitu2 je sebab diorang ni ramai sangat la.Tak sempat nak ingat sume nama.Aku minat 2pm skang ni..hehehe

okeyla jom layan beberapa gambar konsert semalam yg aku curik kat die ni..hehe jangan marah yer cik abg ;)
























2 awesome comment's:

Datin NurulSyazwanie said...

selalunya dengar Super JUNIOR je.

tatau laa pulak sampai ada 4subgroups. ;)

Nisa' said...

Not a die hard fan of them.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...