Sunday, April 3, 2011

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA


Assalamualaikum..


Hari ni aku nak join segmen dari abg ben.Saje2 je nak isi masa lapang..ngeh3..sedangkan keje berlambak lagi tu..ish3


Jeng3..


5 Blog yang aku rasa memang patut popular ialah....(bunyik kecink3..)


suratan atau kebetolan aku rasa belog ni memang dah femes kan??hehe..belog ni memang best kot.Santai je baca tapi kebelakangan ni budak ni jarang hupdate dah.Busy ngan si awek die la tu...haha


Achie a.k.a wooferstorm.Owner blog ni memang olwez cool..hehe..Die ni dulu memang rajin giler hupdate entry tapi baru2 ni die rasa macam down je dalam dunia blogging.Blog ni pon santai je.Aku suke baca cerita die pasal patient2 die..hehe


Lensa rosak.Kenal tak ngan blog ni?Mesti korang kenal punye kan sebab blog ni penah timbulkan isu shawl.Anyway aku memang suke cara penulisan die.Penuh pengajaran walopon kadang2 terkena kat batang hidung sendiri -,-


Obefiend blog ni memang penuh dengan info2 yang kadang2 kita tak pernah dengar.Best jugak la baca blog ni :) 


Ezhan artwork owner blog ni memang terer bab2 photoshop ni.Aku penah la belajar ngan blog die dulu.Pastu template blog die memang sangat cantik..hehe




Okey ni la 5 blog yang mendapat carta dalam hati aku..hehe macam najwalatif pulak dah -,-


Pendapat aku la untuk sesebuah blog tu menjadi fofular ialah sentiasa menghupdate entry yang membuatkan pembaca boleh tertarik ngan cara penulisan kite.Then selalu la join2 segmen yang ade bagi menghotkan lagi blog kite tu.Betul tau sebab kalo aku join segmen abg ben je mesti ade je follower baru.Ramai pulak tu.So ni la salah satu medium untuk mempromote blog kite.Macam aku tengah buat ni la :)
Last but not least aku rasa memang penting populariti dalam sesebuah blog tu sebab kite menulis untuk orang baca lain lah kalo kite tulis suke2 je tu lain citer la :)


okey la nak pegi solat zohor then study sikit..bye korang :)


Nak join segmen ni??cepat taw before tengah malam ni..klik je banner kat atas tu okeh :)













4 awesome comment's:

Raden said...

mereke nie best ke? nk jengah la jap g..

Woofer Storm said...

terima kasih sayam,syg lebih2..heheee
syng kita tak??ahhaaaaaa

Prince said...

bukan seng nk wat blog jadi feymes kan...
bnyk kna berusaha...
pe2 hal..sy doakan kite sume jadi feymes...:)
muahahaha..

Lulu Caldina said...

Laa, blog awak apa kurangnya?? patut popular juga..ngee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...