Tuesday, March 29, 2011

Adik aku accident..tolong doakan kesihatan die (-_-)



Assalamualaikum.


Selagi aku tak menaip malam ni memang hati aku tak tenang.Biarlah kerja aku berlambak nak buat ni.Aku rasa sangat sedih walopon luaran nampak ceria ;)
Tadi my mom called me and tell me my little bro was accident.OMG memang tak caya gak sebab takde lagi dalam sejarah family aku yang accident.Adik aku eksiden hari jumaat baru2 ni tapi mak aku tak nak bagitau aku sebab takut aku risau.Bila tengok adik aku dah sedar and stabil baru la mak aku bagitau.Sebak je dengar suara mak aku time tu.Aku nak nangis!!


Patutla minggu lepas hati aku membuak-buak rasa nak balik rupanya ade kejadian yang akan berlaku.Tapi yang lepas biarlah lepas.Mungkin semua ni ade hikmahnye :)
Aku rasa macam nak balik malam ni jugak tapi memang ikut hati parah la jawabnya.Minggu depan memang minggu yang membunuhkan bagi aku -,-
Rasa macam nak menitik air mata tadi time dengar suara mak aku pon ade.Oh Allah give me strength -_-


Nak dekat-dekat exam ni memang banyak la ujian yang menimpa.Emosi pon kadang-kadang tak terkawal.Sorry la kalo sesape yang terasa dengan aku dalam masa terdekat ni.


Aku sangat risau akan keadaan adik aku sekarang ni.Mak aku kata kaki ngan tangan patah.Ya Allah selamatkanlah adik aku.Die bagitau aku die terlanggar kereta time naik motor..huhu sangat seram biler mak aku ceritakan keadaan die sekarang.Afiq..walopon kite kat rumah selalu gadoh tapi dalam banyak2 adik aku,aku sayang ko lebih.Biasalah orang kata adik beradik kalo umur dekat-dekat ni memang selalu gaduh.Tu memang aku tak nafikan.Biasala gaduh2 manja gitu..hehe


Ko paling senang kalo aku suruh buat pape.Sanggup hantarkan aku kalo aku nak pegi mana2.Hantarkan aku time nak hantar resume and macam2 lagi la.Aku tau ko terpaksa sabar layan kerenah kakak ko yang gedik ni -,-
Aku berbangga biler result SPM ko agak membnggakan walopon tak setinggi aku..hehe


Okeyla aku rasa macam nak banjir je kat blog aku ni.Kang tak pasal2 tsunami lain lak yang datang nanti.Harap ko tak baca entry aku ni.Lagipon ko memang tak layan blog2 ni :)


Kepada semua pembaca blog yang aku sayangi ni aku harap korang boleh doakan kesihatan adik aku okey.Memang die kena extend la sem ni.Sayang je belajar satu sem tapi tak sempat nak amik exam -,-
*mungkin ade hikmahnye*



first time tulis entry pasal family sambil air mata bergenang -,-










1 awesome comment's:

Woofer Storm said...

slm..
maaf baru balik dari kg....moga adik awk sembuh dgn cpt k,lain kali suh dia berhati2 tau...


*cool awk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...