Monday, March 28, 2011

Masalah yang aku hadapi dekat2 exam -,-


Assalamualaikum.
Selamat petang semua ;)


Final exam bakal menjelma tak lama lagi.Tak sampai sebulan rasanya.Sebut je final mesti korang yang bergelar student akan terasa kedebarannya.Terutamanya subjek-subjek yang kita lemah -,-




Tadi my lecturer bagitau ade test 5/4 nanti.Geram betul sebab ade 2 test hari yang sama.4/4 tu pulak ade present law ngan DINNER.Nak mintak lecturer post pone hari lain pon tak boleh.Kenapa la para lecturer yang sangat baik hati ni tak boleh buat test awal2 sikit,ni tak sume pakat buat test dekat2 tarikhnye..huhu
Otak aku bukan computer la -,-


Okey aku boleh terima alasan mana boleh buat test awal2 sebab silibus tak habis belajar lagi tapi tak kesian ke kat kitorang yang kena bahagi masa nak study 2 subjek dalam 1 masa :(


Aku tau ade yang agree with me and ade yang bangkang seketat-ketatnya tapi it's just my opinion right??
Tadi dapat markah quiz AIS 310 and alhamdulillah tak fail kalo tak fail je memanjang..haha
Aku akui aku memang seorang yang pemalas menghafal lebih2 lagi subjek teori.Ahh bagi aku cara nak jadi rajin sikit wehh -,-


Sekarang pulaj ade 3 assignment yang nak kena buat and due date pon semakin hampir.Ehh 4 la semua termasuk law -,-
Ahha kire tiap2 subjek ade esaimen la.Tak suke esaimen!!!!!












ESAIMEN = STUDENT -,-











0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...