Tuesday, February 15, 2011

Salam Maulud Nabi to all my friend


Assalamualaikum


Salam maulud nabi S.A.W kepada seluruh umat islam kat muka bumi ni.Pagi tadi mesti ramai yang pegi menyambut ramai2 kan.Aku je yang sodap berselubung atas katil.Ceh tak gune punye orang -,-
Ni pon baru2 je bangun..opss terbukak rahsia..hehe


Semalam member aku prank kat aku..huhu.Giler ahh.Korang tau ape?Start jue die cakap kat aku yang esok aku kena join perarakan anjuran Uitm Dungun and aku mewakili club faccys la.Aku tak caya la so tanya member aku yg lain then diorang sume mengiakan.Ahh aku tak caya!!Aku tau disebalik tu diorang main2 mata bagi isyarat kan suruh tipu aku..haha ingat aku tak tau ke :)
Yang paling tak boleh blah bile aku tanya Alya betul ke then kenapa.Die boleh lak cakap sebab aku comel..haha..nak termuntah aku dengar.Ko lagi comel kot Alya.Lastly aku tanya mus sebab rasa die takkan tipu aku.Die ngan muka serius nye cakap memang ahh plus aku kena pegang sepanduk lak tu.Time tu aku dah 50-50 caya ke taknak.


Giler ahh aku baru je niat nak qadak tido aku sampai tengahari gara2 tido yg tak cukup dalam 2 3 hari ni.Aku baru tau kebenarannye time lepak kat court ngan jue,mirror,pijah and myra.Fuhh lega,nasib baik tipu je.Aku memang tak caya pon..haha just buat2 percaya je :)


Okey nak kepochi sikit :)
Inner yang order dari Ayunar dah sampai!!!Best giler tak terkata..haha.Kira ni first time aku beli barang secara online.Nampak sangat aku ni kuno kan
-,-
Now aku ngah order lens dari member aku.Maybe esok sampai la.Lens ni boleh bagi mata aku boolat macam mata heliza.Ehh?boleh ke..mata aku dahla kecik memang tak setanding die la..haha..Tapi pape pon kena la blajar pakai lens dari jue ngan mira sebab aku tak penah pakai lagi before ni.Tolong ehh korang :) 


Petang ni class aku ade gathering kat pantai bidara.Sangat seronak sekali.Tak pernah lagi gather reramai camni.So ni first time okeh :)
Makan ringan2 ke.Tau tak paeh yang masak nasi goreng cina.Wauu lelaki masak tu.Tak sabar nak rasa camne hasilnye.Kalo sedap leh jadi laki orang dah ni..hehe..


Okey la akhir kata marilah kita sama2 bersalawat keatas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W yg kita sayangi.Semalam Valentine memang haram disambut hari ni lak Maulidur Rasul wajib kita sambut sebagai tanda kasih sayang kita kat Nabi kita yang tercinta.








5 awesome comment's:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

salam maulidur rasul....

pika, kalo asingkan kotak komen dari entry lagi ok..

ni tutorial dia

LINK: TUTORIAL CARA NAK ASINGKAN KOTAK KOMEN

Woofer Storm said...

slm maulidur rasul...ada bnda nak tanya,kalau sudi jawab la..ermmmm

http://www.wooferstorm.com/2011/02/amik-tag-dengan-sesuka-hati.html

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

hehe..thanks

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

hehe..thanks

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

hehe..ade keje umah lagi la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...