Tuesday, February 15, 2011

Tag dari Woofer Storm


Assalamualaikum semua :)


Ekceli aku sangat seronak hari ni.Nak tau kenapa?Nantikan entri seterusnye..oyehh!!


Hari ni aku mendapat kerja rumah lagi dari cik abang kite sorang ni.Ade ciri2 nak jadi cikgu ni..hehe
Berikut merupakan soklan2 wajib yg die suruh buat.Tak buat nanti takleh masuk class..hehe..takut i :)


1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu ?
~Ohh..aku baru habis mandi kot :)


2.Dua jam yang lalu?
~Gathering ngan classmate.Sangat seronok :)

3. Anda suka?
~Biler orang lain ceria..macam tagline iklan susu baby lak -,-

4 . Minggu lepas?
~Assignment bertimbun2 plus minggu yg amat penat sekali

5 . Tiga lagu yang anda boleh dengar berkali - kali
~Angel in the night - basshunter
~Losing my mind - Lee Seung Gi
~Gotta go my own way - Vanessa Hudgens

6 . Tiga binatang yang anda tidak suka?
~Semua jenis binatang yg boleh terbang
~Binatang yg style menjalar
~Ayam yg suke berak merata-rata

7 . Lima fakta tentang anda
~Kalau marah suke diam..tak suke maki hamun
~Aku ni rabun tapi bukan buta..hehee(copy paste dr ayat achie)
~Memiliki ego yg agak tinggi -,-
~Nak diet tapi tak jadi..haha
~Minat bidang computer

8 . Tahun depan mungkin?
~Aku selamat graduate dengan jayanya :)

9 . Anda tidak reti?
~Aku tak reti bawak kete n motor.Basikal boleh la :)

10 . Anda pandai?
~Aku pandai memasak.Betul ni!!

11. Kawan anda ?
~Kawan aku sporting + comel :)

12 . Anda ada?
~Ada sebuah blog yg x best -,- tapi amat bersyukur sebab ade jugak org yg rajin singgah sini.Thanx all :)

13. Anda seorang?
 ~Aku seorang gadis yg single ;)

14 . Adik anda ?
Adik aku ade 4.2 laki 2 pompuan.Semua single lagi..haha

15 . Anda tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
~Blogging
~Lepak ngan member(takkan ngan beruk kot -,-)
~Tidur
~Shopping..Wahh!!


16 . Bilakah pertama kali anda bercinta?
~Ohh aku cukup tak suke soklan cenggini.Mana penah bercinta.Okey itu tipu~


17 . Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang anda

~Biler aku cakap aku nak kurus..haha
~Biler aku cakap aku ni ganas -,-
~Biler aku cakap aku tak cukup tido tu pasal tido dlm class.
~Biler aku cakap aku "aku tak tipu korang la"

18 . Anda rindu?~Aku rindu family aku and time gathering tadi :)

19 . Anda tidak sabar?
~Nak kurus!!

20 . Lima laman yang anda selalu layari?
~Facebook of course
~Blog korang2
~Blogshop yg jual lens,baju and shawl :)
~Google selalu gak kalo ade assignment yg kena buat -,-
~Twitter
~Gengblogger(nk ping entry je :)



Siap jugak kerja rumah aku kali ni.Okey nak buat assignment BEL pulak ni.Nak kena buat drama la korang..huhu.Tak reti la -,-
Aku malas nk tag orang so sape yg rasa nak buat,buat la tau.Amat dialu-alukan.Jangan lupe tinggal link kat sini sape yg nak buat.Boleh aku terjah nanti :)


Bye korang :)





















5 awesome comment's:

Woofer Storm said...

mcm tak iklas jak ni smbut tag kita,takpe laa..merajuk la mcm ni..errmmmm
buat apa nak kurus,kan dah ok bdan tu,comel apa...ermmmm

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

ikhlas la sy buat tag ni..

haha..comel apenye..gemuk la

♥NuR SyAFiQah♥ said...
This comment has been removed by the author.
nazirulhazwan~ said...

wes, tige2 lagu yang ang dok ulang dgr tu den langsung tak pernah dgr.hahaha looser giler!!

eh??sape yang looser ni?

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@naz haha walopon tu lagu lama tp ak still suke dgr..miahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...