Saturday, February 12, 2011

Gembira then sedih


Evening all!!


Pernah dengar tak nama bukit bauk?Ape tak pernah??ish3 biar aku bagitau.Bukit bauk tu bukit yg ade kat belakang kolej aku ni ha.Macam pelik je kan nama die tapi pape pon aku rasa bangga ade bukit kat sini..haha (lepas pegi modul tadi punye pasal la -,-) Actually pagi tadi part 4 ade modul panjat bukit bauk.Start panjat dalam pukul 8 lebih and selamat sampai dalam pukul 11 lebih.Alhamdulillah kitorang selamat kembali turun tanpa ade sebarang kesakitan tapi kalo jatuh2 sikit tu standard la kan..hehe(aku la tu )


Mula2 kitorang jalan sekelas semua tapi tengah2 check point tu kene berpecah so separuh class aku dah jalan dulu :) Yang lain ade la dalam 20 lebih termasuk class A sikit.So aku yang leader diorang..hehe..nasib ade penanda kalo tak lepas mana dah tadi.Sepanjang perjalanan memang best,time ni la kitorang memerlukan semangat bersatu padu.Kalo orang belakang lambat semua kena tunggu.Aku rasa diorang memang jalan agak lambat..haha terkutuk sikit :)


Biasala orang lain2 perangai.Malas la nak cerita pasal check point die tapi pape pon semua check point die memang berguna sebagai seorang rakyat malaysia~




Then kitorang diberi makanan lepas sampai tu and makan reramai 1 class.Adela 2 3 orang tak join tapi takpe sebab memang meriah pon.Time ni la rasa ukhuwah kitorang rapat giler coz masing2 semua dah tak sekali class so jumpe pon jarangla.Lepas makan semua sempatla snap pic..suke2!! haa tak lupe kat ijat yang lead baca doa makan macam budak2 tadika baru belajar baca..haha..pape pon it's great dude :)


Okey kat atas tadi cerita best now aku nak cerita sedih lak..sob3~
Tadi aku terlupe nak bawak kunci bilik and bertambah malang lagi nasib aku biler roomate aku dua2 takde.Sorang pegi library sorang lagi pegi hospital hantar member sakit.Aku??Jadi pelarian kejap..huh~
Memule aku lepak bilik qila sampai pukul 2 then ingat nak pegi pinjam kunci kat pejabat tapi dah sampai pejabat baru teringat yang sabtu TUTUP!!!
Time tu aku merayau2 tanpa arah tujuan..huk3.nak nangis pon ade time tu :(
Ahh sedih!Dengan penatnye tak hilang lagi + badan melekit giler aku lepak tempat tv redang 5 kejap layan citer hindustan.Best gak Amir Khan berlakon..hihi


Then dalam 3 lebih tu baru teringat aku tak solat lagi,so pegi surau and tido kat situ sampai la roomate aku sampai.Dalam pukul 4 lebih barula die gitau die dah sampai then apelagi aku terus la balik bilik mandi then menghadap lappy terus..hehe..Sorry giler la tak dapat nak temankan member aku kat dining.Aku baru mandi je time tu then penat tak hilang lagi.Sorry babe ~


huhu perut lapar giler la..okeyla nak turun beli nasik lak..bye :)


psst: pic xtransfer lagi la..hehe







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...