Sunday, January 16, 2011

Mesin fotostat tercanggih di uitm dungun..canggih ker??

Assalamualaikum

Hari ni banyak class cancel.Best giler tapi kena bangun gak pukul 8 pagi sebab ade class far yg tak di cancel..huhu tapi takpe far punye pasal aku sanggup harungi..haha

Now ngah planning ngan member aku for hangout cuti raya cina ni.Classmate aku dari kemaman ngan besut nak datang umah aku so skang ni nak plan nak bawak diorang jalan gi mana.Korang ade idea mana2?tapi yg penting mesti ade kemudahan transport la..hehe

Start sem ni kat library ade sediakan mesin fotostat yg guna kad.Wah macam maju je dengar kan..haha..Tapi sape yang ade kad metrik baru kaler kuning tu tak yah nak beli kad prabayar.Just tambah nilai je kat kad tu.Sape yang takde kene la beli kad kaler putih.Jom check it out sesi penggambaran tadi..haha


member aku ngah uji bakat jadi pekerja fotostat..haha

ade bakat tak??hehe


macam henfon touch skrin lak kan..haha


yang ni la alat nak detect kad kite tu..just lalukan kad korang atas ni je and dye akan detect...hihi


Haa dah layan belum?Lepas berjaya fotostat soklan past year(budak rajin belajar macam ni la..hehe) kitorang teruskan sesi penggambaran dalam toilet library lak..







okey lepas habes semua baru la kitorang kembali ke pangkal jalan..haha..before balik bilik sempat la singgah beli nasi kukus kat sa din..sedap :)
Nak rasa meh datang sini aku belanja..hehe

okey bateri lappy aku nak habes so nak tak nak terpaksa la stop sini dulu.Nanti esok aku hupdate lagi okey :)
Night korang ^_^

psst: sori tak sempat nk BW and reply comment korang sebab masa yg tak mengizinkan..lain kali insyallah aku buat ye..babai





8 awesome comment's:

Woofer Storm said...

dlm tnda pun layan,..hehee
time cuti thn bru cina,mai la puchong...hehee men mercun ngan patient cina kat sni,hehee coz kena kerjaaa..arghhhhh

Unknown said...

uitm dungun rupanya dia..i was there!
klasmate akak diia part 5 skunk...

-✿ Ayu ✿- said...

ish2...hahaha...glamor kjp mesin fotostat tuh...
tp mahal btol kalo print kat library kan2...
pokai kejap...:p

dari budak dungun gak...hehehe...:p

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

bestnye..hehe
sy dtg nnti nak limau :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@anaMuslimah

ohh..akak uitm dungun gak la kan?course ape?

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@-? Ayu ?-

tw xpe mahal giler..
uitm dungun gak ke?course ape ni??

Anonymous said...

mis nia said,,,,,,,

haissshhhhhh,,,,
siot ko,,,
bile mse ko amik gmba aku???

Unknown said...

akak if still there investment analysis, diia part 5..now at uitm segamat dear..
same cos..
same part..
diff campus jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...