Thursday, January 6, 2011

Aku jadi pendiam??

Assalamualaikum and good night korang~

now aku kat bilik member aku ni tumpang online..hehe..nak buek camano bilik den tak dapek wireless so tobalkan muko la poi online bilik member den..haha
Dari pagi tadi kat sini hujan non stop tapi adela berenti kejap2.Habis baju yg aku basuh gune mesin(alamak kantoii..hehe) tadi basah and terpaksa la jemur dalam bilik.Nasib dah kering sikit tadi 0_0
so memang sejuk gilak ahh uitm dungun skang ni ngan hujan non stop.alhamdulillah tak banjir je kalo tak memang tak pegi class la jawabnye.esok cuti!!yeye *tetibe je*


semenjak aku masuk sem ni aku jadi seorang yg pendiam dalam bilik..haha..memang boring giler dok bilik tak buat pape.My roomate pon jarang ade dlm bilik.yang senior tu pon agak pendiam sikit so aku pon secara otomatiknye jadi pendiam.Bile jumpe member barula aku banyak cakap(ye ke -,-)

Aku punye style lak memang tak suke dok sengsorang dalam bilik.Lama-lama boleh jadi gile aku cenggini.before ni member pon dekat2 so kalo boring g je lepak bilik diorg tapi sem ni sume dok jauh2 nak pegi merantau bilik orang pon pikir 2 3 kali nak g jalan tu.sbab jaoh..haha syg lemak nk jenjalan ni -,-
tapi kadang2 bile terlampau boring terpaksa gak korban lemak g merantau bilik member..miahaha..aku selalu lepak redang 3 sebab ade ramai member aku kat situ..ahh jeles!! camne la aku sorang leh sesat kat redang 5 ni..huh -,-

esok ade teater mahkamah yg dianjurkan oleh kelab kebudayaan uitm dungun.so sape rasa die tu budak uitm dungun jom ramai2 memeriahkan teater tu kat dewan aspirasi..3 ringgit je tiket tu,member aku kata best teater ni..belum cuba belum tau :)



psstt: to achie..thanks coz sudi jadi pembaca setia blog aku ni..hehe..muahhxx












3 awesome comment's:

Cik Kira said...

Alhamdulillah blik aq ada wireless~yahuu.heee
klo x jalan2 la sya jgak ke blik kwan mcm cik pika..hihihi.
kat sabah pon hujan..tapi renyai² jew la..hee

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Cik Kira

hehe..tu la pasal
kne la merempat bilik member

Nick said...


Video Teater Makhamah UiTM Dungun

Link:
http://youtu.be/Lb2ZkAnd9FU

P/S : Audio kurang jelas skit sbb diorg x pkai mic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...