Sunday, December 19, 2010

Vote me again please

Dear diaries
Assalamualaikum


Untuk pengetahuan semua esok undian untuk BPM peringkat ke 2 akan dibukak.So aku dengan rasa rendah dirinye nak mintak tolong kepada semua blogger yang telah membaca blog aku ni untuk mengundi PIKA DIARIES.Thanks for siape yang dah vote aku peringkat pertama dulu.So sekarang budak tak tau malu ni nak mintak tolong sekali lagi vote my blog okey.

Remember kali ni bukan vote guna nombor tapi guna nama blog aku yang tak seberape cute ni :)



Ingat BPM ingat PIKA DIARIES !!




Nanti esok aku akan letak link untuk vote kat entri ni sebab sekarang ni tak boleh lagi nak vote.Sabar yer korang,hehe

Thanks for keep your reading :)





3 awesome comment's:

IFA Athirah said...

gud luck!&lots of lucks to u!! :)

nazirulhazwan~ said...

bape hinggit upah??hehe:P
pika punye url ade problem la, walaupon ade dlm bloglist, tp klu update die tak dtect

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@nazirulhazwan~

hurm..still xkuar ag ek?
nk wt cmne ek?huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...