Tuesday, December 7, 2010

Pukul 4 pagi??


Dear diaries
Assalamualaikum
Tau tak malam semalam dalam pukul 4 pagi ade orang mesej aku.Cehh tu pon nak kecoh kan biasela tu Celcom pon suke antar mesej malam-buta hape..Tapi yang ni laen dol.Kan dulu aku penah cite kat blog aku ni yang aku dah clash(clash ker?hehe) ngan someone ni.Tapi yang pelik nye die antar mesej kat aku lam pukul 4 pagi semalam.Yang peliknye mesej die berbunyik cenggini ' syafiqah '
Tak pasal-pasal mesej nama aku lak.Mimpi hape die pagi2 buta dok taip nama aku..miahaha
Aku perasan mesej tu time bangun pagi.Mana nak sedar tidor mati -,-
Aku pon tak tau ape motif nye.Takkan salah anta kot =,=
Hurm lantaklah malas nak pikir banyak-banyak.Maybe die ade sebab tersendiri kot.Positive thinking nih!!hehe

psstt:baru tau yang irinenadia mudo dari den ghuponye..nampak matured giler die tu ^_^


0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...