Tuesday, December 7, 2010

Hah?? makan nasi malam2

Dear diaries
Assalamualaikum

Haha tajuk memang tak boleh blah.
Cett blah la aku ney poyo kononnya tak makan nasik malam2 abes tu tadi melantak sepinggan nasik tu kebendenye -,-

Mana taknya skip makan tengahari tadi da..so perut aku ni menyanyi lagu sorry-sorry mintak makanan..ngee~
Lagipun kebelakangan ni aku memang selalu lapar tapi memang malas nak turun makan.Tunggu perut aku betul2 lapar baru turun..hehe sampai wan aku yang dah 2 hari dok ngan aku ni pelik ngan aku ' aik..ekau buek apo kek atas nun?? ' hehe baru wan ku tau perangai ku yang suke terperap dalam bilik ney bersama lappy tersayang (-__-)

Hurm ekceli nak bagitau kat blogger sape yang mengenali pwinceznana ni die dah delete blog die sebab balak die suruh..huish aku memang pantang kalau life tersekat gara-gara dikongkong oleh balak die..bukan laki lagi tu,huh!Tak tau la kalo dah kawen camne la nanti
-,-

Haha emo tak pasal lak aku ni kan..suke hati la kan die,ape aku nak sebok2 pasal orang =,=






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...