Wednesday, December 1, 2010

Aku blogger..so whatt??



Assalamualaikum..

Tadi aku tengok kat dashboard banyak entri pasal aku blogger so what ni.So dalam hati ni mesti tertanya-tanya pehal la diorang sume ni..gadoh ke coz tajok pon nmpak cam nak gadoh jer..hehe

Bile tengok entri diorang baru tau ghupe-ghupenye ni salah 1 segmen Ben Ashaari untuk para blogger macam aku ni.

Senangnye segmen ni aku just introduce pasal aku n kena jawab beberapa sokln yang die bagi..meh terjah..

Now aku study kat Uitm Dungun amek course dip in acc information systm.Aku ade 2 rumah..1 kat raub 1 kat sentul..kadang2 je balik kl tu.Kalo nak tau lebih lanjut klik About Me kat atas tu yer..hehe

Pendapat aku mengenai blog ni best sangat.Melalui blog kite boleh dapat macam2 informasi terkini n gossip..hehe

Sepanjang aku berblogger ni bende positif yang aku alami ialah aku dapat banyak member n dapat meluahkan isi hati aku dalam blog aku n negatif yang aku dapat pulak bile follower aku tak ramai..hehe

Aku berblogger ni bukan nak cari glemer tapi nak menulis la oii..Kalo nak glemer lebih baik aku masuk modelling..miahaha

Last but not least aku bangga menjadi seorang blogger sebab bukan sume orang berblogging tau..hehe

Tu je kott,tak leh banyak2 nanti kene ban ngan tuan punye segmen ni ^_^












0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...