Wednesday, November 3, 2010

Tau tak beruk itu nate..nate itu beruk

Entri kali ney aku nak cite pasal binatang pulak.Asyek manusia jer yang femes kat blog ney.Sekali-sekale binatang pon nak femes gak kan.Okey..binatang paling femes arini ialah jatuh pada BERUK @ MONYET @ KERA..
Ekceli aku pon tak dapat kenal pasti spesis ney mane satu.Asal aku nampak je spesis lebih kurang die ney aku panggil je beruk walopon die tu monyet or kera.Naseb ko la monyet..haha
Haa ade lagi spesis diorang ney.Tak lain tak bukan babun la.Tak pon cipanzi(betol tak aku eja ney??) Sorila aku tak dapat nak list kan sume spesis korang ney ek.Nak tau lebih lanjut pegi la zoo negara ek tak pon zoo yang terdekat ngan umah korang ^_^

Meh sini aku nak sound sikit beruk-beruk yang suke mengganggu ketenteraman awam budak-budak redang ney.Aisehh beruk kat tempat aku ney maju tau.Nak tau nape aku kate diorang ney maju,kalo nak tau kene bace sampai abes la.Salah satu eksperiment yang aku kaji la selama korang(beruk) dok kacau tempat aku ney aku tengok korang ney high taste.Mana tak nye korang makan kitorang punye makanan yang mahal2 punyer.Makanan kat tong sampah korang just jeling jer.Yela high taste kate kan.Korang makan mee sedap roomate aku punyer,roti member aku punyer,biskut munchy aku,air kotak coklat dutchlady classmate aku n macam2 lagi la.Takpe la kitorang sume terime dengan redha coz tu bukan rezeki kitorang =,=

Yang aku tabik spring kat korang ney bile korang datang memang on time.Pastu yang paling best tu korang mesti terbalikkan tong sampah coz nak bagitau yang korang dah sampai,kan2??
Dalam pukul 4 or 5 petang mesti ade dengar korang se family melawat kitorang kan.Tapi cara lawatan korang lain sikit dari spesis aku.Kalo spesis aku masuk umah orang melalui pintu tapi korang power sikit la coz masuk bilik orang gune tingkap.Tapi jangan sedih la kalo tak boleh dah masuk bilik aku coz aku dah letak seletep kat tingkap aku tu ^_^

Tapi aku tengok korang ney kadang2 cute lebih2 lagi bile korang main cak-cak ngan aku.Mentang2 la aku ney comel ko nak main cak-cak.Korang mesti suke kan bile member2 aku pon main kejar-kejar ngan korang coz secara automatiknye korang dah wat diorang exercise petang2 camni.Aku selalu doa untuk hujan tau coz time tu korang mesti tak leh lawat kitorang dah.Yela korang kan takut air same je macam kambing :D

Wahh...mesti korang bangga kan masuk blog aku ney.Bukan sebarangan orang tau boley femes kat sini.Korang la manusia / binatang yang bertuah tu..












0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...