Wednesday, November 3, 2010

BILER DAH GILER DENGAN BLOGGING!!! Episod 2



Entri ney di tulis pada pukul 3.04 pagi.Amacam??macam burung antoo tak..hehe
Biasela aku dok uitm ney memang suke tido lambat,kalo standard tido tu lam pukul 2 or 3 pagi.Macam insomnia gitu ^_^

Anyway nak continued stori behind the scene belog aku ney.Aku memang suke citer kat orang walopon orang menyampah dengar,tak kire la korang kene baca gak!!
Okeyla entri before ney aku dah citer pasal macam mane aku dapat idea nak wat url aku ney.Now nak citer pulak aku suke tulis entri yang ade kaitan ngan aku walopon orang tak suke bace.Tak kesahla sebab aku tuan tanah blog ney.Do i care!!hehe
Suke gak citer pasal life aku kat uitm ney.Yela bukan senang nak masuk u tau korang.Aku memang rasa bertuah la sebab dapat u walopon spm takdela sebagus mane.

Mula-mula aku tulis blog ney malu gak bile member yang aku kenal baca blog depan aku.Ntahla,rasa macam diri ney kerdil je sebab ntah pape je aku tulis dalam blog tu.Ade yang perli2 bile aku tulis something yang private,hehe.Tapi aku anggap tu sume gurauan jer,lama-lama hilang la sikit rasa malu tu sebab aku kena yakin ngan diri aku seniri :D
Sikit-sikit aku belaja tentang blog ney tapi kalo nak menghadap buku pelajaran bapak la malas especeli akaun..huk3.

Puas aku cari template yang sesuai ngan jiwa aku akhirnye jumpe gak template ney.Simple je kan walopon header die takde kaitan langsung.Ekceli aku nak buang header tu tapi tak korek2 lagi camne nak buang header tu.kene main coding sikit la ney.Ingat lagi dulu2 time wat blog,agak berat la blog aku tu ngan widget2 mengarut.Time tu sume nampak indah jer,haha.
Bile dah lama sikit kecimpung dalam blog ney barula rasa betapa serabutnye tengok widget2 yang tak penting tu.

Tau tak aku dah banyak buat jasa kat incik blogspot ney tau coz dah berjaya tarik ahli join blogspot ney.Roomate aku pon berminat buat blog ney tau bile tengok aku dok bukak je blog ney.Haa,classmate aku pon ade sorang baru wat gak.Yela dengan blogging ney kite dapat kenal dunia luar denga hujung jari je tau.Terer tak??hehe.Pastu kite boley share pengalaman hidup kite ngan orang sekeliling kite.Tak ke menarik tu kan...

nota kaki : tau tak benashaari jadi follower aku tadi ^_^




0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...