Thursday, November 4, 2010

25 things that i like about me..check it out :D

Warghh,mate ney ngantuk jer tapi nak tulis dulu entri ney coz nak tunggu perut hadam makan nasi tadi.Kalo tido terus nanti badan naik..hehe

Ekceli aku tulis entri ney pon lepas roomate aku dah tag nama aku,so nak sedapkan hati die aku buat jela..haha jangan marah na :D
 Aku pon tak tau la sape orang first yang dok maen tag2 ney.Takpe la maybe niat die nak kenal lebih lanjut tentang identiti blogger selama ney.Yela before ney just tau pasal entri diorang je so skali skale nak gak tau identiti diorang sebenarnye.Aku pon suke cite pasal diri aku ney walopon agak memboringkan..hehe

  1. My name is nur syafiqah..tapi member aku panggil pikah.Tapi ade sorang member aku tu je yang dok panggil aku syafiq..adoiii :p
  2. Asal key ell tapi skang dok raub pahang atas urusan keje.Bukan aku da yang keje,bapak ak la..
  3. Now study kat uitm dungun.Best woo uitm sini coz dekat ngan pantai ^_^
  4. Amek cos sistem maklumat perakaunan walopon tak minat akaun.
  5. Anak yang ke 2 dari 6.Bak kata cikgu rekreasi aku anak ke 2 ney air.
  6. Dulu kat skola menengah ade ramai kawan siap ade geng lagi tau.Nama geng aku tu UNDERFOUR..hehe
  7. Kat uitm dungun ney pon ramai kawan.Sayang korang sampai mati ^_^
  8. Aku ney suke amek mudah sesuatu perkara sampai member aku yang cakap camni..ish3 nak kene buang perangai huduh ney :p
  9. Seorang student yang suke tido dalam class especeli subjek sejarah,geografi,mgt,ctu d.l.l
  10. Bukan seorang yang jiwang okey walopon nampak je macam lembut tapi hati aku keras okeh..haha
  11. Tak reti bawak moto n kete.Basikal boley la kot..hehe
  12. Berblogging ney sebab nak cari member kat alam maya pulak becoz i'm like making frenzz
  13. Suke kucing n binatang yang comel tapi geli kat serangga.
  14. Aku tak cantik or comel tapi aku bersyukur ngan diri aku seniri.
  15. Suke makan terutamanye time exam.Keje nak makan je =,=
  16. Tinggi aku 163 cm berat pulak tuuuuuuutttttttt@#$@...hahaha...secrettt.
  17. Aku ney agak pending.So sape2 yang nak cakap ngan aku tu mesti cakap ngan jelas n terang okey..hehe
  18. Kalo aku marah aku akan diam.
  19. Kalo aku suke aku akan gelak n banyak cakap.
  20. Suke gak tengok cite korea tapi tak sampai fanatik.
  21. Gune henfon S312.Gune duet seniri tau beli ney..
  22. Suke shopping n merendek ngan member walopon kat bandar dungun jer.
  23. Aku pandai masak tau.Tak caye sudah..gaga
  24. Suke vanessa hudgens sebab rambut die lawa n mempunyai mata yang comel.
  25. Last but not least aku bangga menjadi anak malaysia...hehehe

Cukup la kot 25 coz diorang pon nak 25 jer.So kalo nak tau lebih lanjut just ask me okey.Tak jejas duet korang pon..hehe

Now turn korang pulak ek..aku nak tag 25 orang kat sini.
Jawab tau korang sume!!

  1. Aiz
  2. Abg ben
  3. mieha
  4. asma
  5. aku ehsan
  6. blog hensem
  7. budak seksi
  8. mus
Dahla tak larat nak tag ramai2..so sape yang bace entri ney kalo nak wat jela.Tak kene saman pon ^_^


0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...