Tuesday, November 2, 2010

LEPAS RINDU KAT BLOG.....




Akhirnya saat yang aku tunggu2 tiba jugak..apelagi tulis entri baru la.Korang tau tak aku punye la tahan nafsu aku ney tak mau online coz nak study far 260.Mana taknye aku memang kena struggle lebih untuk subjek ney sebab carrymark rendah..huhu :(
Tapi lastly lepas jugak paper tadi walaupun ade je yang tak boley nak jawab :p
Meh nak cite kt korang ape yang aku buat sepanjang 2 hari ney.Terer tak aku boley tak online 2 hari..hihi

Macam biase aa bangun pagi pukul 1 or 2 tengahari,pagi ke tu oii?? Tengahari dah tu,biasela hidup kt u ney memang style bangun lambat,lagi lambat lagi terer..haha
Dah tu kalo bangun mesti ar pegi mandi,takkan nak sambung tido lagi kan.Kang mak mentua reject :D..So,kesimpulannye memang tiap2 hari aku bangun dalam waktu cenggitu..Pehtu lepaih mandi kene la isi perut kan.Pegi la ajak member aku turun makan.Lepas makan pulak ape lagi solat la dulu.Mane boley tinggal,nanti study tak berkat tau ^_^

Pehtu pulak barula pegi study.Pukul 4.30 pulak pegi study kat sa din ngan adam.Yela kesian kat die kene study sorang2 coz ramai budak laki class aku ney repeat far.So,takleh la nak stdy sekali ngan die.Best jugak bile study ramai2 camni.Bagi aku lebih masuk la sebab akaun aku rasa kena banyak discuss coz nanti ngantuk.Aku kalo study akaun sorang2 boleh tembus paper yang aku baca tu..haha

And lastly pagi tadi tepat pukul 9 pagi kitorang jawab soklan FAR 260 Oct 2010.Alhamdulillah lah soklan tak sesusah yang aku jangka.Kalo tak memang confirm2 aku jumpe paper ney balik..huhu
Ekceli mata aku ney dah berat giler ney tapi tak mau tido lagi.Ok la dah takde idea ney sebenarnye..stop sini dulu k..assalamualaikum...





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...