Saturday, October 30, 2010

MY NEVER ENDING STORY

ney header yang  baru aku buat 2 hari lepas,cute x?

 Selamat tengahari sume..korang sume da lunch belum ney?kalo tak lunch pegi lunch dulu,pastu sambung balik baca entry aku ney =,="

Ekceli aku baru je abes menjawab exam AIS 280 tadi.Agak sedih lah sebab banyak gak aku hentam tadi and ade  soklan aku tak jawab(sampai kene marah ngan ummi,hehe)..Nak hentam pon aku tak ley nak pikir da coz dengan dewan yang sejuk giler tu and sebab aku study last minute,mane tak nye ade ke aku ingat exam hari ahad..Tu yang dok buat relax jer last2 malam semalam aku dok pelik la nape la diorang ney stduy hard gile malam semalam macam hari ney nak exam,bile cek balik jadual rupa-rupanya exam hari ni,adoiii...

Lepas dengar je exam hari ney aku terus takde selera nak makan biskut(time tu tengah makan biskut hup seng :D).Terus pegi bilik jiran aku coz nak study,yela aku ney kalo last minute suke study ramai2,baru masuk kepale otak ney..hehe.Alhamdulillah la aku boley la jawab walaupun study last minute.Mana tak nye,ekceli ade 2 hari gap tapi hari first aku main Saidina ngan mira n ummi,hari ke 2 pulak parents aku datang(suprise tau diorang dtg).Last2 tinggal malam semalam jela untuk study.So,aku tak leh nak salahkan sesape coz memang tu salah aku seniri.Bak pepatah omputeh "Learn from mistake" Betul kan korang??

Sebenarnye entri kali ney takde kaitan pon dengan tajuk die,hehe.Saje je buat tajuk omputeh sikit.Adoii,selasa ney Far 260 pulak.Dahla carrymark ak 1* jer.Kena la struggle lebih sikit for final coz AKU TAK NAK repeat -,-
Malam neu jugak aku nak start study coz masa memang tak cukup kalo nak main2 sekarang ney..cewahh tibe2 jer serius :p

Anyway nak bagitau korang yang parents aku datang haru jumaat baru-baru ney sebab antar kakak aku pegi interview kat tabung haji k.terengganu.So,alang2 tu lawat la aku kat sini.Yela,wa pon sudah lama tak ketemu sama parents wa..huhu

So,aku cadangkan parents aku dok kat mayang sari.Tempat tu tepi laut jer sebab aku selalu usha tempat tu time pegi bandar dungun.Not bad sebab landskap situ cun gak,ala bali gitu.Tapi korang nak dengar tak cite lawak.Tau tak ayah aku pegi duduk salah bilik.yang tak boley blahnye sampai malam baru perasan salah bilik.Nasib la ayah aku tergerak hati nak cek balik resit die,tengok2 bilik sebelah rupanye bilik kitorang.Last2 ayah aku just mintak kunci bilik 2 je coz adik aku da tido so tak sampai hati pulak nak suruh die bangun.Orang mayang sari tu pon pelik kenapa kunci aku tu boley bukak bilik yang salah..memang pelik bin ajaib. 


Erm,okeyla rasanye dah terlebih cakap pulak kali ney..Sebenarnye nak upload pic time parents aku datang tapi lappy buat hal pulak so tak leh nak bluetooth pic2 sume.Takpela lain kali aku upload ek..


Dah2 sape yang tak lunch lagi tu pegi makan sekarang..nanti gastrik ^_^






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...