Tuesday, November 2, 2010

BILER DAH GILER DENGAN BLOGGING!!!

Tibe-tibe jer entri ney jadi pujaan hatiku..

Biler dah obses ngan blog macam2 yang korang nak buat ngan blog korang kan..
Contohnye nak tuka template ney la,template tu la.Macam aku la..sebulan 2 kali tuka.Tapi before ney la,rasanye nak stay kejap ngan template walopon header die takde kaitan langsung,hehe 
Kadang2 kalo dok blogwalking tu kalo jumpe sikit template or background yang cute mute kite pon teringin nak cenggitu jugak..kan2??
Takpon widget2 comel yang ade kat blog diorang,bagi aku standard la tu kite mesti nak bende yang indah kan.




Bile dah obses ngan blog rasa macam tiap2 minit nak tulis entri baru kan.Samela macam aku tapi aku kadang2 mengarut je dalam blog aku ney.Sekadar mengisi masa lapang ^_^
Macam skang ney la,ape la aku dok mngarut ney..aisshhh

Meh nak stori sikit perjalan belog pcar19.blogspot.com ney..
Firstly nak cite camne aku boley terpikir nak letak nama pcar19 tuh.Ekceli pcar tu bukan car park okey..hehe.Tu la nama panggilan aku zaman skola dulu.Oleh kerana nama aku panjang sangat so diorang panggil aku pika je.Tapi nak nampak unik sikit diorang tuka ejaan,thankz timah coz bagi idea nama aku nih.Yang 19 tu pulak ekceli tarikh lahir aku,n i'm also like this number ^_^

Ekceli aku dah buat blog ney time part 1 lagi.Aku tak sure la camne aku boley terjerumus dalam bidang ney,cewahh..haha.F.y.i aku memang suke menulis tapi bukan ayat puitis macam fida aishah tu,just ayat merapu mengaban je.Sekadar suke suki :D
Pehtu stop jap coz malas nak update.Pehtu time cuti sem 2 aritu aku ade bukak blog sorang minah ney(skang ney dy student uitm dungun as my junior).Memang cute la nak habaq mai.Time tu la minat nak tulis blog meluap2.So,dengan sikit2 aku try buat blog aku ney,blaja la coding html sikit2.Yela budak baru blaja kan..hehe

Lame2 aku pon tau la gak serba sedikit tentang blog ney.Dok umah time cuti sem ney aku habeskan mase ngan blogwalking je.Best tau bile bace cite2 diorang.Kalo dah tertarik ngan mane2 blog aku akan jadi follower die.Tapi sedihlah follower aku sikit je,Takpe lama2 nanti banyakla kan.

Erm,okeyla nanti aku stori seterusnye tentang belog aku ney..Tata ^_^




0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...