Saturday, November 6, 2010

Bila larut malam...

 Bila larut malam..
 Suasana sepi..
 Tara kucaca..tara kucaca

Suke dengar lagu ney,korang suke tak??
Oleh kerana aku tulis entri ney time malam so sesuai benor la tajuk die kan.Anyway aku baru jer abes study subjek AIS 220.Subjek ney kire susah la gak coz memang kene membaca.Dahla tak makan kismis aku ney.Susahla nak serap ilmu tu.Carrymark pon madam rhu tak kuarkan lagi.Adoii,busy sangat la die tu.Yela lecturer aku tu memang olwes busy especeli nak dekat exam.Die kata die kene buat database untuk sistem uitm dungun ney.Tak tau la database yang macam mane.

By the way,mesti korang tertanya2 ape la subjek ais 220 tu.Blaja makan aiskerim ke or buat aiskrim..hehe.Takkanla masuk kolej or u nak blaja buat eskem kan.Ekceli AIS tu ialah Accounting Information System.Nama macam cos aku kan.Time sem 1 dulu amek ais 130,sem 2 pulak ais 150 n 200,sem 3 pulak 220 n 280.Dah nama cos aku ney DAIS kan so mestila kene blaja ais tiap2 sem.Sape budak2 dais kat luar sana mesti tau kesusahan tiap2 code ais ney.
Nanti lepas diploma kitorang boleh la choose either one nak sambung account or computer science.Aku pon tak conpem lagi nak amek mana 1.Maybe tengok pointer dip macam mane.Aku pon tak minat sangat akaun ney.Tiap2 sem result akaun teruk jer kecuali time part 1 okey la sikit dapat b+..Part 2 c n part 3 ney waallahualam..harap2 la pass subjek akaun sem ney..ameennn =,=

nota kaki: Cos aku ney macam nak lupuskan jer buktinye start sem ney part 1 dais n dia  subjek sama jer.Takde beza pon :p



0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...