Monday, July 12, 2010

..::INI CERITA SAYA::.. continued..


Huarghh!!! baru sedar dari tido :D

kalo korang nak tahu time aku tulis entry ney miss akmal tengah semangat lecture kt depan..huhu,jahat sungguh anak murid die ney :D
Ngantuk+boring = zzzzzzz
Sebab tu lah aku tulis entry ney..nak hilangkan rasa ngantuk tu..huhu
Kebetulan pulak class aku ney dalam lab..alang-alang menyeluk perkasam tu biarla ke pangkal lengan kan :p

Aku memang betul2 x boleh nak paham class kali ney.Nampaknye aku kena study balik la kat bilik malam ney.Kalo x memang ketinggalan habis.Tup-tup die da masuk chapter 2..Huarghhh!!!

Aku rasa major budak-budak class aku pon macam tu gak.Ade sorang tu pandang slide mmg khusyuk giler,rasanye sampai tertembus dinding tu.Ade yang muka cam x bersalah a.k.a innocent.Ade yang baik sikit tu try memahami ape yang miss terangkan.Yang guys lak nampak termenung jer..Dok teringat sape la tu..
Pape pon sume orang masing-masing tengah mencari identiti sebenar dalam class ney..haha
*gelak jahat

Jam ohh jam..nape lambat sangat ko berjalan.Perut aku dah nyanyi macam2 lagu ney.Cepatla~
X sabar nak tunggu miss kata [ okey..our lecture will stop here ] Woahaha..rasa macam pelangi muncul tiba-tiba atas kepala :D


Yess...akhirnyeeee!!!!!

okeyla nak gi melantak lak..tata ^_^




                         picture ney xde motif pon..saja-saja jer..hehe


0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...