Sunday, December 30, 2012

Mimpi


Assalamualaikum


Morning semua..

Ok aku straight to the point,takde ayat pembuka kata bagai ok..hehe

Pernah tak korang mimpi orang yang tak pernah kita terpikir langsung atau jumpa.Mesti semua orang pernah kan.Ke korang ni style susah nak mimpi.Orang kata tidur berkualiti la kan.Kalau korang nak tahu(kalau la kan) aku ni seorang yang senang sangat mimpi.Sampai kan tidur kejap macam take a nap pon boleh mimpi.Nampak sangat tidur aku tak berkualiti kan -,-

Orang-orang tua selalu cakap mimpi tu mainan syaitan.So segala mimpi tu tak payah la nak pikir panjang2 ke nak sambung2 cerita mimpi tu ke.Macam semalam aku tidur dalam lepas subuh tu sampai pukul 11 lebih (alamak kantoi) then aku sempat bermimpi 2 situasi.Pertama mimpi lecturer aku,kedua mimpi maria elena.Yeahh MARIA ELENA blogger yang baru kawin tu.Ade orang pernah cakap kat aku yang kalau kita mimpi orang tu maksudnye dia tengah masuk mimpi kita.So to Maria Elena adakah kamu memasuki mimpi saya semalam..kekekeke

Tapi orang ade kata juga (semua kata orang) kita mimpi seseorang tu sebab kita tengah ingat kat dia.Tu yang menjadi persoalan aku selama ni.Kalau dapat mimpi yang best takpe jugak,pernah jugak dapat mimpi yang menakutkan macam kena kejar hantu la,lawan ngan hantu la,kena rasuk la dan macam2 lagi la.Bangun2 je penat and kepala pening sebab baru lepas lawan ngan hantu kan -,-
Pernah jugak dapat mimpi kawin.Wah ini seronok..keke..Dah la muka laki dalam mimpi aku tu hensem tapi aku tak kenal langsung dia.Adakah ini namanya jodoh..hehehe

Mimpi makan jugak sangat best terutamanya kalau tengah puasa,terbatal tak puasa kita??takkan??
So macam2 jenis mimpi la yang pernah aku alami dan mesti korang jugak pernah alami mimpi yang sedemikian kan(ayat sekema btoii).Haa ni paling best la mimpi terutamanya kpd student degree yg bakal menduduki exam tak lama lagi.Boleh pulak malam sebelum exam aku mimpi soalan ape yang keluar.Bangun2 je terus bukak soalan tu tapi tak ingat semua la apa yg dalam mimpi tu.Tup3 adela jugak keluar lebih kurang.Thanks to Allah.Hopefully exam kali ni dapat jugak la mimpi camni..hehe..Aminn ;)

okeyla nak sambung study Math Logic.Exam semakin dekat ;(
Jumpa lagi tahun depan ^__^








0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...