Tuesday, December 11, 2012

Congratulation acu!

Assalamualaikum


Good morning peeps..

Oleh kerana semalam dah terlebih tidur dan alhamdulillah pagi ni aku tak tidur lepas subuh walaupun cuti hari ni.Haa anyway hari ni merupakan hari keputeraan sultan selangor.So sapa yang rasa dia dok selangor je layak bercuti hari ni yer.Negeri masing-masing tunggu turn ye kecuali KL..nasib aku tak study kat KL..keke

Anyway masih belum terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat pengantin baru kepada mak cik ku yang bongsu dan merupakan terakhir menamatkan zaman bujangnya dengan lelaki pilihannya yang juga merupakan orang ganu kite.So family besar aku dah ade terengganu,kelantan(acik aku punya laki),johor(abang ipar aku),negeri sembilan(my dad),melaka(memang tanah kelahiran mak aku),pahang(kak ija)..yang lain2 negeri aku tak sure.Kira dah 1Malaysia la ni kan.

Malam berinai aku terpaksa jadi pengapit terjun oleh kerana kawan acu ku yang tak boleh hadir last minit.And first time kot jadi pengapit.Mula-mula rasa malu jugak sebab kena senyum je kan dok depan tu tapi last2 seronok bila ramai orang amik gambar,ceyh padahal diorang amek gambar pengantin bukan pengapit..wakakaka





p/s: semua orang dah kawen..sobs3 ;(



0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...