Tuesday, September 18, 2012

Sekali lafaz


Assalamualaikum


16 September 2012..
Majlis perkahwinan my only my sis iaitu kak nisah yang baru berumur 23 tahun.Dia kahwin dengan umur yang agak muda.Tak terlambat lagi aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat dia ngan suaminye iaitu abang ipar aku jugak namanye ehsan.
Alhamdulillah akad nikah berjalan dengan sempurna dan hanya dihadiri oleh family yang terdekat.Kenduri akan diumumkan tahun depan yer :)

Tak sempat nak tengok time akad nikah sebab terlambat,sempat dengar khutbah lepas akad jer.Masjid tu jugak merupakan tempat kawan ku syitah dan hilal berkahwin 3 bulan yang lepas dah tahniah mereka bakal dikurniakan cahaya mata.Untung syitah jadi ibu muda :)

Banyak peristiwa yg berlaku sepanjang haritu.Antaranya yg berlaku keatas mak aku sendiri.Penat mak aku pakai lawa2 tapi izin Allah cousin aku yang kecik lagi tiba2 muntah atas baju mak aku,habislah bau masam and terpaksa la aku bawak baju ganti,sebab tu la mak aku tak sempat nak tengok anak first dia akad nikah sebab sibuk basuh baju yang kena muntah tu.Kesian mak saya :(

Antara peristiwa yang lawak bagi aku ialah first time aku tengok pengantin makan sama dengan lauk tetamu yg lain dan takde langsung hiasan2



Biar la semuanya kecil-kecilan asalkan mendapat keberkatan sebab mendirikan masjid Allah ni amat disukai Allah :)

Jom zass adegan-adegan panas sepanjang majlis ini..hehe

























Simple je kan sebab ni baru akad nikah.Kenduri nyer belum tau lagi :)
Last but not least aku harap kakak aku akan jadi seorang isteri yg lebih bertanggungjawab,rajin2 la diri tu ke dapur yer..hihi :p

2 awesome comment's:

Anonymous said...

eh syitah dah pregnant ek? bru tau. dah bpa bulan? :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Anonymous

3 bulan rasenye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...