Sunday, June 17, 2012

Selamat Hari Ayah



Assalamualaikum


Betapa bertuah punya anak la aku ni sebab baru teringat hari ni Father's Day.Tapi bagi aku tiap2 hari ialah Hari Ayah..hihi.Lagipun family aku ni tak pernah lagi celebrate Father's Day ke Mother's Day.Besday kitorang pon kadang2 je tu pon beli kek sebijik sorang satu.Zaman kegemilangan buat besday party dah lepas sebab time kecik2 dulu merasa jugak la buat besday party dah besar gajah camni dok diam je la jadi besday girl,muhasabah balik diri sebab dah makin besar panjang tapi iman tak jugak naik2 =,=

Pape pon entry kali ni aku nak wish Happy Father's Day kepada ayah ku yang tersayang Encik Abdul mutalib bin Abdullah yang sanggup melayan segala kerenah anaknya ini yang degil + keras kepala selama 21 tahun ni.Kalau nak dikira dosa aku ngan ayah aku rasanya tak terkira :'( Hanya Allah yang boleh membalas jasa ayahku :)

p/s: aku sayang ayah aku tapi tak reti nak tunjuk kasih sayang tu :)


0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...