Tuesday, June 19, 2012

Running Man 100th episode :)



Assalamualaikum


Pejam celik running man dah nak ke 100 episode dah iaitu minggu depan.Aku harap takde la running man season 2 sebab mesti nanti tukar orang lain.Tak suka yang lain.Suka diorang ni jer :)

Confirm hubungan antara jaesuk,sukjin,kwangsoo,jihyo,jong kook,gary ngan haha dah macam adik beradik semua.Yang paling aku suka confirm la jihyo sebab dia sorang perempuan and dia tak gedik and cover cun macam artis lain.Umur dia dah 32 tapi nampak macam 22..hihi awet muda la kate kan :)

Sekarang aku ondaway download episode 99.Malam ni kot baru layan.Tak sabar giler!Ntah sejak biler aku boleh addict ngan running man ni.Kalau dulu addict ngan We Got Married tapi since Khuntoria dah tamat terus tak minat langsung.Then WGM pon senyap kejap dulu sebab member aku cakap dorang ade problem dalaman ngan crew produksi WGM tu.Ni mesti sebab tak bayar gaji kan...wakaka


p/s: kalau korang berminat nak beli contact lens untuk raya ni ke boleh la beli ngan aku tau..murah je :)






2 awesome comment's:

Kira Kekuri said...

ok aku pun tak sabar nak tunggu yang ke 100th ni. yeahhh!

Outbound Malang said...

Kunci keberhasilan adalah menanamkan kebiasaan sepanjang hidup Anda untuk melakukan hal - hal yang Anda takuti.
tetap semangat tinggi untuk jalani hari ini ya gan ! ditunggu kunjungannya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...