Monday, March 5, 2012

Tiada lagi domain,kembali ke blogspot


Assalamualaikum


Firstly aku nak announce sikit kat korang yang selama ni sudi membaca blog aku.Dengan ini aku merasmikan bahawa tiada lagi domain kat blog aku ni.Ini kerana sudah cukup setahun aku menggunakan domain yang dibelanja oleh Achie dengan percuma.Jasa mu akan ku kenang sampai mati..hehe

Kalau dulu url blog ni www.syafiqah.com kan tapi sekarang url ni kembali ke asal iaitu menggunakan blogspot kembali dengan menggunakan url www.pikadiaries.blogspot.com.Aku pon tak tau nak guna url yang mana 1 so aku decide guna nama blog aku jela.Nampak macam ala2 omputeh sikit url tu..hehe *perasan -,-

Actually netkl tu dah berapa kali bagi email kat aku suruh renew balik domain tu.Bukan mahal sangat pon,RM36 jer tapi ntah la aku sekarang ni bajet lari sikit.Ramai jugak kata sayang je dah tak guna domain tapi ntahla sebab aku rasa domain tak penting sebab aku bukan nak buat bisnes guna blog ni.Aku hanya nak menulis dah share ape yang terlintas kat kepala pikiran aku ni.Itu saja :)

So kepada sesapa yang dah baca entry ni hope lepas ni kalo rindu nak baca blog aku ni..hehe jangan guna url syafiqah.com tu ok.Nanti akan keluar page not found :)

thanks for reading ^__^





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...