Friday, February 24, 2012

Saya perlukan pertolongan kamu semua


Assalamualaikum


Jam menunjukkan 3.10 a.m waktu malaysia.Mata aku still tak boleh nak tutup2 gara-gara terlebih tidur hari ni iaitu selama 13 jam.Kalah baby kan.Baby pon tido 12 jam jer -,-

Ekceli tadi rajin belek2 email tup2 tertarik dengan email yang dapat dari netkl.Rupanya dia bagitau yang aku kena renew domain aku ni sebab dah cukup setahun aku guna,kejap je rasa setahun ni.Rasa macam semalam je achie belanja aku domain ni..hehe.Anyway thanks to Achie again because belanja aku domain ni kalo tak,tak merasa la aku guna domain2 ni :)

Now aku tak tau la samada nak renew balik domain ni or aku guna balik blogspot.Tak pernah jugak terlintas kat pikiran aku ni nak keluarkan duit untuk beli domain2 ni.Blogspot je sudah.Tapi sekarang ni aku dah guna .com so boleh ke tak eh kalo aku taknak renew then still guna blog yang sama tanpa ade sebarang effect ngn semua entry aku selama ni.Just tukar url kepada .blogspot semula.Anyone can solve my problem.Fenin ni..

Aku sayang ngan blog aku ni.Karang kalau aku tak renew aku takut ade effect ngn belog aku ni samada hilang terus or entry ngan comment hilang.Sayang woo..bukan senang aku nak dapat comment daripada korang..hehe..Follower aku pon sayang jugak.Daripada takde follower sampai la nak dekat seribu follower aku ni..hehe..thanks korang yang sudi follow blog picisan ni :)

Hope sape yang baca entry ni boleh la bagi pendapat yang bernas untuk problem aku ni..thanks semua :)



2 awesome comment's:

boboiboy, . . hehek (^_^) said...

laa, . . . dah nak hilang dah ? , . . . . . tak dapat nak jalan2 kat sini lagi nanti, . . . . tak dapat nak tengok tuan blog lagi, eh bukan bukan, hehek :P. . . . . . tak dapat nak bace lagi nanti, hehe :D

saye blogger baru yang kurang berpengalaman, jadi tak tahu-menahu tentang ni, . . . . nak tolong pun tak tahu camner, errr, sori pika . . semoga dapat penyelesaiannye cepat, . . . :)

kay_are said...

tak pernah g try tukar2 domain ni.. nak tolong tapi tak mampu.. sori.. tanye r kat blogger yang ade domain sendiri, dorang lagi tau kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...