Thursday, January 26, 2012

Berkat lecturer bawa ke exam


Assalamualaikum


Hari ni bersamaan rabu dan juga merupakan first day after cuti raya cina.So paham-paham jela bila student balik daripada cuti ni jasad je ade kat class tapi roh terbang mana ntah.But hari ni aku dan jugak classmate aku asyik kena marah ngan lecturer jer.Hari ni rasanya paling teruk sepanjang semester ni.Memang tak dinafikan la salah kitorang jugak biler lecturer marah ni.Yelaa lecturer mana yang suka marah student dia tak tentu pasal..kan2

Alkisahnya begini.Pagi-pagi lagi dah kena marah bila kitorang salah date quiz.Aku pon tak tau mana satu yang salah sedangkan before cuti aku still ingat lecturer aku cakap quiz hari rabu pagi,punya lah sanggup balik awal sebab nak study but then masuk class pagi tadi miss cakap quiz khamis petang.Dalam hati agak tertekan la sebab dah penat prepare then tak jadi.Tapi takpe kitorang still boleh terima,but then dia macam salah kan kitorang sebab ingat quiz pagi rabu..huhu apekah salah kitorang.Lain la kalo aku sorang je yang tak tau quiz hari lain but sekelas yang dengar dia cakap quiz rabu.Apekah nasib -,-

Then another class pulak kena marah jugak.Sebabnya salah kitorang jugak tak bagi kerjasama dalam class.Madam tanya tapi masing-masing tak tau jawapan dia.Aku bukan tak nak jawab tapi serious topic kali ni agak tough.Lagi-lagi macam aku ni yang lambat sikit dalam class..huhu
Mana madam tak bengang bila dia ajar tanya paham tak semua cakap paham then bila buat latihan tak reti.Madam pulak dah semangat ajar kitorang tapi kitorang ni tak reti nak menghargai langsung.Aku mengaku ni salah kitorang jugak.Memang agak terkilan sebab buat lecturer sampai keluar class.Takut tak berkat nanti ilmu yang dia ajar..huhu..test malam ni pon cancel :)


Pape pon lepas kena marah rasa macam takde semangat nak pegi class petang tu tapi still pegi gak and alhamdulillah class last tak kena marah..hihi

Kepada all my lecturer thanks for teaching me :)
Love u all <3







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...