Saturday, September 3, 2011

Open house lagi


Assalamualaikum

Dah lama tak menaip kat blog ni kan.Busy menambahkan lemak sana sini..haha mana tak nye open house tiap2 hari start first raya hari tu.Esok rumah aku pulak buat open house tapi untuk sedara mara yang terdekat la.Kalau nak datang rumah aku bagitau je sebab sentiasa open ;)

Tahun ni aku income duit raya aku kurang sikit berbanding tahun lain.Sebab nya aku dah praktikal kot.Macam orang keje lak kan.Kazen aku dok mintak duit raya sedangkan elaun praktikal aku celah gigi je dapat..haha tak reti bersyukur betul -,-

Aku plan duit raya tahun ni aku tak nak simpan.Aku nak joli habis.Teruk benor aku ni kan.Aku nak beli henfon raya la!hehe..tapi tu pon aku pinjam kat adik aku 300 sebab bajet tak cukup.Adik aku pulak semenjak eksiden ni kayo benor.Duit mara tiap2 bulan tak masuk so kakak2 dia yang mata duitan ni selalu meminjam..haha..kakak aku pinjam 300 aku pon 300.Bayar sebulan 50...takde interest lagi tu..haha

Jumaat ni aku nak pegi kedai sony sendiri nak usha sendiri berape rege se w8 tu.Member aku kata kat lowyat mahal dowh.Tak jadi la.Dah la ap -,-
Hope aku dapatlah henfon yang aku hajati selama ini..hihi



p/s: huhu isnin ni dah kene keje lepas seminggu bercuti -,0











0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...