Monday, September 12, 2011

Khuntoria will be end??


Assalamualaikum


Siapa layan We Got Married kat sini?Angkat mouse sekarang..hehe
Aku memang merupakan salah sorang peminat tegar pasangan couple dalam WGM ni.Aku pon selalu gak update entry pasal diorang ni.

Semalam aku tengok episod khuntoria yang ke 63.TAPI!!! last-last tu dorang masing-masing terkejut gila babeng la sebab episod dorang akan dihentikan pertengahan bulan 9.Aku rasa minggu depan episod last.Sedih woo.Aku harap dorang kat luar serius bercinta dan cepat-cepatlah kawin betul.Tak nak olok-olok..hehe




Bagi aku pasangan dorang ni lain dari pasangan yang lain.Peminat pasangan lain jangan marah yer..hehe
Dorang ni mula-mula kenal masing-masing malu giler.Pegang-pegang tangan pon malu..haha sweet giler.Tapi semakin lama dorang bersama nampak dorang semakin ade chemistry.Dah tak malu sangat dan masing-masing tunjuk perangai sebenar..hehe




Produksi WGM pon dah mula mencari pasangan baru untuk menggantikan khuntoria.Bagi aku takde sape boleh menggantikan dorang..muahaha ayat tak boleh blah..

p/s: Aku rasa lepas ni maybe aku dah tak layan we got married ni sebab khuntoria dah tak de..huhu


0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...